|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff - om tånegler!Ja, det var dette med tånegler. Leste i den andre tråden om fransk pedikyr at mange synes "ustelte tånegler" er ekle. Så nå sitter jeg her og lurer på om mine tånegler er ekle, da...
![]() |
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg klipper neglene, thats it. Det hender at jeg tar fotbad og kliner på litt lakk, sånn en gang i året eller noe. Men jeg hater tær, så jeg tar på dem minst mulig.
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Kommer meg sjelden til fotpleier, men steller føttene selv. Tar fotbad ca 1 gang i uken, bruker pimpestein for å unngå hard hud på hælene. Bruker alltid neglelakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Tar fotbad av og til, filer vekk hard hud. Ellers klippes neglene. Neglelakk? Jeg bare søler overalt...
![]() |
#5 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg tar fotbad en gang i blant, men filer ofte bort hard hud under føttene i dusjen. Ellers klipper jeg neglene, filer oppå neglene, tar bort hud rundt neglene, skraper under neglene, tar bort hår på stortærne, skyver tilbake neglebånd og lakker.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Tar fotbad i blant. Hver uke steller jeg føtter og tånegler. Klipper, filer og lakker.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Klipper neglene, jeg... Også hender det jeg blir sittende og plukke vekk litt hard hud helt ytters litt nedenfor lilletåa der vettu.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg liker velstelte tånegler, ikke minst i sandaler, men de trenger ikke være "lekre" - bare ikke "ekle". Blir stresset om tærene mine ser ekle ut. De siste to årene har vært grusomme - jeg knuste stortåneglen da og da den vokste ut fikk jeg neglesopp i den - den sprakk/brakk i smuler og vokste helt i vinkel, og var grågul og grumsete. Så nå er jeg på en tre måneders tablettkur for å bli kvitt f*enskapet og endelig begynner det å vokse ut normal negl.
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Tær er per definisjon ekle. Jeg klipper neglene og legger på neglelakk en gang hvert jubelår - that's it. Til mitt forsvar skal det sies at jeg svært sjelden går i sandaler. Tror jammen ikke jeg har hatt på sandaler mer enn 4-5 ganger i sommer, når jeg tenker meg om. Fotpleie har jeg tatt én gang, men det var ikke av kosmetiske årsaker (men skyldtes en grusom liktorn
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Tåneglene mine - og føttene - er et sørgelig kapittel. Tå nr. 2 ("langemann"
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!
Eg og.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Missa: Sånn tablettkur - må man ha resept for det? Mannen trenger det, men gidder han å spørre fastlegen om resept? Neeida.
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Ja, den er på resept. Styggdyr, men verdt det. Få synonympreparatet så sparer du endel hundredelapper.
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Neglene klippes - that`s it!
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Klippe negler, filer hud og smører etterpå.
![]() |
#16 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Tånegler klippes, avogtil files i dusjen, og glemmes. Og lange negler på tær, det er det verste som finnes!!
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Klipper neglene og kliner på neglelakk om sommeren, kladder gjerne oppå lag på lag i løpet av sommermånedene. Synes det er litt must når man går mye med åpne sko, på jobb også. Ellers er det fint lite stell, noen fotbad innimellom når jeg ser på tv (varmer godt) og da tar jeg det jeg har, grønnsåpe, badesalt eller såpe. Tar aldri pedikyr. Prøver alltid å huske på å smøre bodylotion på føttene også.
![]() |
#18 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!
Stort sett slik jeg gjør det også. Følger meg veldig vel når jeg har velstelte føtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nå også i farger
![]() Sv: Spinoff - om tånegler!Jeg hater lange tånegler. Tånegler med sånn "fransk pedikyr" er det verste jeg ser. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|