|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hva er mest usunt?Sjokolade (feks Japp) eller kjeks med brie (vi snakker da type ritzkjeks og fransk brie)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mest usunt?Eg vil påstå at kjeks med brie er minst usunt fordi brie tross alt er ein ost som inneheld protein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mest usunt?Japp er mest usunt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er mest usunt?Jeg er veldig antisukker, men er også VELDIG glad i brie.. og bruker det som "godis" istedet for sjokolade. Det er altså ikke så dumt tenkt da. Jeg var nemlig ikke helt sikker... :domm: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er mest usunt?Det går an å bytte ut kjeksen med grov skive eller knekkebrød og vips er brie'en rene helsekosten. Japp får blodsukkeret rett i taket og sender deg rett i bånn like etter. En grov skive med brie holder deg mett en god stund.
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva er mest usunt?Jeg er enig med Alfa, Safran og Mim. Du kan jo også velge knekkebrød, de finnes jo i tusenvis av varianter.
![]() |
#13 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er mest usunt?Hva med Knäckis? Litt sunnere enn Ritz, men veldig gode til Brie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er mest usunt?Kjøp frosne usukrede bringebær, tin 2-3 stykker og legg oppe på brien. Rugsprø, brie og litt bringebær |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva er mest usunt?Mer ost mindre kjeks gjør det sunnere i min bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er mest usunt?Rugsprø med brie!
![]() |
|
|