|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Flekkfjerning av makrell i tomatJenta mi på 4 år er superglad i makrell i tomat, noe jeg selvfølgelig synes er bra, siden det er så sunt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatGallesåpe.
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatMin 4 åring blir nok ikke glad for å måtte ha på seg smekke nei!!! Vanskelig å få lagt det i vann også, siden det ofte skjer til smøremåltid i barnehagen kl 11, og hun ikke er hjemme igjen før 16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatGallesåpe må jeg prøve... Det hadde jeg ikke hørt om før. Er ikke så avansert i denne verden, annet enn at jeg bruker ett eller annen oxi white, eller noe i den duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatJeg legger ofte slike flekker i bløt med bio shout (kjøpes på rema for 8 kroner flaska), og lar det ligge til jeg vaske plagget i maskinen. Ofte over natta. Barneklær bør kunne vaskes på 60 grader - da forsvinner de fleste flekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatKjøp billige gensere som du bruker i barnehagen selv om det er gamle makrellitomat-flekker på dem, i og med at det garantert kommer nye.
![]() |
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatHør på Missa. Jeg hadde eget barnehagetøy (gjerne i mørke farger), for jeg visste at de ikke var særlig flinke til å hjelpe barna til å holde tøyet flekkfritt. Jeg mener, det er ikke så vanskelig å trekke opp ermer eller sørge for at fingre blir vasket etter grisete mat, men sannelig er det få som gidder gjør dette. Jeg har jobbet på tre ulike avdelinger i barnehage, og jeg var den eneste som hjalp til med dette. De andre gav beng.
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatJeg har en makrell-i-tomatelsker og får fjernet alle flekkene med BioTex flekkfjernerspray. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Flekkfjerning av makrell i tomatSafran:
![]() |
![]() |
Emneord |
flekkfjerning, makrell i tomat, vaskeråd |
|