Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 14:07   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

OMG for en teit formulert overskrift og enda leste jeg den 12 ganger før jeg trykte post.
Er ikke TFK`en som piper men alarmdingsene som står i butikk dørene

I det siste har de skiftet en del alarmer i byen.
første gang da jeg gikk ut av Ringo her for en stund siden. For det begynnte å pipe da jeg gikk ut. men ikke bestandig.gikk ut og inn og noen ganger peip det ikke.
Han på Ringo mente det var noe i vogna,altså i chasise eller i hjulene.

Og i dag peip det når jeg gikk ut av lindex.

Og dette har det aldri gjort før.

Den dagen det peip på ringo, peip det på gsport og. når man gikk ut. ikke vært der med den vogna etter det så vet ikke om det piper enda.

Hva skjer??:co nfused:

Jeg synnes det er sikkelig ekkelt og flaut. Så etter den episoden bruker jeg mest Brio Singen. Men i dag gikk vi til byen og da er tfk`en best og den er den beste sovevogna

Gammel 13-08-08, 14:27   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Hjelp. TFK`en min har begynnt å pipe når jeg går ut av visse butikker

Si fra hvis du finner ut hva det er. Jeg har ei kjempefin jakke som jeg kjøpte i New Zealand for noen år siden. Den utløser noen butikkalarmer (bla på G-sport, faktisk), og det er så pinlig at jeg har sluttet å bruke den. Har enevendt den og vasket den, men finner ikke ut av det. Er litt fristet til å sprette den opp, men den er litt for fin...

Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 15:11   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

OTH'en min piper ogå i visse butikker.
Begynte med det i sommer, ikke flaut da, bare plagsomt.

Gammel 13-08-08, 15:13   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

OTH'en min piper ogå i visse butikker.
Begynte med det i sommer, ikke flaut da, bare plagsomt.

Ok

Jeg synnes det er faut når man må ende vende hele vogna for å bevise at man ikke ha noe

Gammel 14-08-08, 00:07   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke uvanlig at alarmene går når man triller vogner gjennom.
For mange år siden pep det konsekvent når det var noen som kom med Simovogner i butikken hvor jeg jobbet.

Gammel 14-08-08, 00:37   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

Har du en eller annen form for ledning eller metalltråd i vogna, som ligger i kveil? Jeg tenker for eksempel på ledningen til et hodetelefonsett som er rullet opp eller noe i den retningen.

Oppkveilet ledning vil nemlig ofte utløse slike alarmer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 09:47   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Sv: Hjelp. TFK-en min har begynt å pipe når jeg går ut av visse butikker

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det er ikke uvanlig at alarmene går når man triller vogner gjennom.
For mange år siden pep det konsekvent når det var noen som kom med Simovogner i butikken hvor jeg jobbet.

ok.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har du en eller annen form for ledning eller metalltråd i vogna, som ligger i kveil? Jeg tenker for eksempel på ledningen til et hodetelefonsett som er rullet opp eller noe i den retningen.

Oppkveilet ledning vil nemlig ofte utløse slike alarmer.

Nei ingen ting nå.
Eneste som er under vogna er stellematta fra alexi sånn med plass for par bleier og stellematte i ett.
Vogna ble tømt etter ferien

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.