Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Nå har vi endelig kjøpt ny bil!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 14:56   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har vi endelig kjøpt ny bil!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13502607

Det ble denne. Jada, den har kanskje kjørt et stykke, men ellers er jeg fornøyd. Mannen skal hente den på tirsdag.
Det er criuse-control på den, det har jeg aldri prøvd men mannen sier det er ganske kjekt på langturer.
Jeg gleder meg ihjel til å kjøre nå! Endelig slipper vi det gamle Astra-vraket fra 1994 (!) som dauer i hvert kryss (må sitte og vroome med gassen hele tiden for at den ikke skal daue), lager merkelige lyder og holder på å ramle fra hverandre!

Gammel 14-08-08, 14:59   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå har vi endelig kjøpt ny bil!

Gratulerer! Cruisekontroll er konge, jeg bruker det hele tiden.

Gammel 14-08-08, 15:00   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice one.

Du har bare ikke gitt Opelen din nok tid. Min elskede Ruby tok også en pause i kryss og sånt, men jaggu har hun ikke fiksa seg selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 15:02   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Grattis med nytt glis!

Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 15:32   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Grattis!

CC er helt fantastisk. Jeg brukte det masse i USA med automatgir, men har ikke brukt det i Norge før nå i sommer. Jeg kommer til å bli like avhengig av den som av ryggesensoren...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 15:34   #6
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny bil Iset! Håper det går fint å sette seg bak rattet igjen. Lykke til!

Gammel 14-08-08, 15:40   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer, denne så bra ut. Klimaanlegget blir nok også en slager

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 15:42   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nice one.

Du har bare ikke gitt Opelen din nok tid. Min elskede Ruby tok også en pause i kryss og sånt, men jaggu har hun ikke fiksa seg selv.

Nei? Haha så bra. Men vår har vært sånn i ca. ett år. Nå er det sikkert bare tennplugger eller noe som må skiftes, det er vel bare en bagatell. Men det er så mye annet galt med bilen at vi ikke har giddet å se på det.

Men nå slipper vi det, for bilen skal selges som delebil eller rett og slett kondemneres. Vekk med den! Bort! Good riddens!

Det beste av alt er jo at vi endelig får MUSIKK i bilen! Vi har i 3 år nå kjørt uten musikk, fordi han som vi kjøpte bilen av hadde tuklet med ledningene til anlegget, KLIPPET av ledninger osv, så vi fikk aldri noe anlegg til å funke.

Gammel 14-08-08, 15:43   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Gratulerer, denne så bra ut. Klimaanlegget blir nok også en slager

Klimaanlegg ja, halleluja! Det har vi virkelig savnet! Jeg er helt gira her, jeg gleder meg sånn til å kjøre denne bilen!

Fra 25 - 27. august er jeg alene med barna her, mannen skal reise vekk med jobben. Og siden han får skyss trenger han ikke bilen. Ergo har jeg bilen alene i TO dager. FRIHET!! Og det blir jo virkelig en sjanse til å kvitte meg med kjøreskrekken.

Gammel 14-08-08, 17:05   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nå har vi endelig kjøpt ny bil!

Grattis med ny bil!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 17:10   #11
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Grattis med ny bil!

Gammel 14-08-08, 17:13   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Deilig med ny bil ja! Gratulerer så masse.

Gammel 14-08-08, 17:19   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig, gratulerer!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.