|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() SjokoladekakeHar noen oppskrift på en god sjokoladekake ( ikke langpanne)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: SjokoladekakeJeg har, men den er til langpanne.. Dvs, du kan jo bare dele opp og ta halvparten av oppskriften, eller bake to mindre... Smaker også godt etter frysing:
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Sjokoladekake
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SjokoladekakeHva slags sjokoladekake tenker du på? Det finnes så mange typer. Jeg har oppskrift på enkel sjokoladekake som er seig, nydelig til is eller pisket krem. En annen oppskrift er sjokoladekake med sjokoladekremfyll og sjokoladekrem på toppen. Sjokoladekremen piskes og blir luftig og lekker. Den pleier jeg å pynte med reven sjokolade (og lager mønster i kremen med gaffel). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: SjokoladekakeDen enkle, seige sjokoladekaken høres super ut. Trenger en ny sjokoladekakeoppskrift som jeg kan bruke i barnas sine bursdager. Hadde satt pris på en ny oppskrift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: SjokoladekakeHvis du ser på sjokoladekaker på detsoteliv.no får du masse tips!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SjokoladekakeSjokoladekake |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|