|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan servere ost?Jeg skal lage mageretters middag til noen venninner på lørdag, og ost blir servert mellom hovedrett og dessert. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal dandere osten... Tenkte å ha en god brie, tørket aprikos, nøtter og honning.
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan servere ost?Jeg ville dandert det på liten tallerken til hver og en, med brieskiver i kryss f.eks, med aprikosen og nøttene rundt på tallerken, og litt oppå. Honning i tynt over. PS: Portvingele er fantastisk i stedet for honning!!!
![]() |
#3 |
Heldig
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan servere ost?Det var lurt. Jeg bør muligens vente til rett før servering med honningen? Skal prøve portvingele neste gang. Selges det i butikken, eller må man trø til på kjøkkenet og lage selv?
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan servere ost?Portvingeleen er kjøpt på Mega tror jeg, så store flotte butikker har det sikkert.
![]() |
#7 |
Heldig
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan servere ost?Hva med snacks etter måltidet, noen forslag?
![]() |
#8 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hvordan servere ost?Jeg ville ha satt honning i en liten krukke for seg selv, det er ikke alle som liker det.
![]() |
|
|