|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Annbefal meg et kjelesettMå ha nytt kjelesett når eksen flytter ut. Har vanlig komfyr og ikke sånn induksjonstopp.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Annbefal meg et kjelesettVi har Jamie Oliver og er kjempefornøyd! Det er ikke billig, men de hadde det på halv pris på Glasmagasinet.
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Annbefal meg et kjelesettJeg er fornøyd med Ikea sine kjeler jeg (Står 365+ under). De kan vel ihvertfall ikke sies å være av de dyreste
![]() |
#4 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Annbefal meg et kjelesettJeg har prøvd mye forskjellig, men er kjempefornøyd med teflonkjeler fra Ikea, de som heter Skänka. Den dyreste er en 5 liters-kjele som koster 189,-
![]() |
![]() |
#5 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Annbefal meg et kjelesettJeg har prøvd mye rart, både billig og styggdyrt. Jeg har landet på at Tefal alltid er et OK valg, og holder lenge. Men det ser ofte litt døllt ut. IKEA 365+ er også overraskende bra, men varer ikke fullt så lenge.
![]() |
![]() |
|
|