|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefale bokklubb for barn?Har du noen gode erfaringer med bokklubb for barn? Jeg vurderer å melde inn eldstemann på snart seks i ett eller annet. Eller er det like greit å kjøpe boka på bokhandleren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale bokklubb for barn?Jeg har vært medlem av barnas egen bokklubb i 10 år, jeg er veldig fornøyd med den klubben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefale bokklubb for barn?Den har jeg nesten meldt meg inn i for et øyeblikk siden. Jeg ville bare sjekke hva folk syntes om tilbudet rundt. Jeg skal si ifra når jeg bestemmer meg. Jeg kan jo melde meg inn i flere og...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale bokklubb for barn?Leseløven er det noe som heter også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lykkelig
|
![]() Sv: Anbefale bokklubb for barn?Jeg vil anbefale Bokklubbens barn jeg! En seriøs, god bokklubb med bøker innenfor alle sjangre til barn. De har delt seg inn i 4 aldersgrupper: 0-2 år, 3-5 år, 6-9 år og 10-12 år. Man får tilbud om en bok innenfor den aldersgruppen man har ønsket og kan selvfølgelig bestille bøker fra de andre aldersgruppene og i hele sortimentet til Bokklubben |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefale bokklubb for barn?
Det heter Leseløve. |
![]() |
![]() |
![]() |