|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Styret på en Kilimanjaro-sykkelEr det noen som har prøvd å heve styret på en DBS Kilimanjaro? Går det an, eller har det bare én stilling? Jeg vil gjerne ha en skikkelig kjerring-sittestilling på den gamle sykkelen min.
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Styret på en Kilimanjaro-sykkelDu får i hvert fall kjøpt nye rattpinner på alle velassorterte sportsbutikker så du kan bytte med en som er lengre. Ellers så skal det i utgangspunktet bare være og skru løs festeringen og løfte, men jeg har aldri prøvd på en Kilimanjaro så det er mulig det er annerledes der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Styret på en Kilimanjaro-sykkelTakk for svar, Juste! Alternativet mitt er å kjøpe en gammel haug av en brukt sykkel, så da blir kanskje en slik rattpinne like dyr.
![]() |
![]() |
#5 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Styret på en Kilimanjaro-sykkelJeg leste styrtet i overskriften og tenkte at nå hadde du slått deg skikkelig
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Styret på en Kilimanjaro-sykkelDu kan nok heve styret litt, men det står et maxmerke der og det blir nok ikke særlig høyt. Det du skal kjøpe heter et justerbart styrestem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|