Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nova Star

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 08:36   #1
Left
Passiv

Standard

Nova Star

Har lyst til å kjøpe noen slike bukser til lillebror, og mener å ha hørt at den også finnes i rødt...? Finner bare dongeri og joggebukse. Dongeribuksa var fin den, men vil først ha rød hvis det er å få tak i i str 104?

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 10:28   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nova Star

Jeg har ikke sett i rødt, men kjøpte en i oliven til storebror i str. 122. De er romslige i størrelsen, men pga strikken nede kan han fint bruke den nå. Når jeg tenker meg om så bruker han str. 122 uansett.

Gammel 21-08-08, 10:56   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bestilt en i jeansblå til tassen her nå. Spent på hvordan de er på. Det er jo håpløst å finne fine bukser til ham synes jeg.

Gammel 21-08-08, 11:15   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i rødt til begge mine. Årets kolleksjon er litt blassere i fargen, men finnes i rødt opptil str. 122. Jeg kjøpte til minstemann her, og til eldstemann i en lokal butikk. Eldstemann har i tillegg lua og vesten i rødt. Knalltøft!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 11:25   #5
Left
Passiv

Standard

De har bare str 110.
Ok - da får det bli dongeri. Takk for tips.

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 11:35   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nova Star leverer bare av restlageret sitt til nettbutikkene, de ønsker visstnok primært å levere til butikker. Så finner du en butikk som har dette merket, har de garantert større og mindre strørrelser. Helt ned i 74, tror jeg. Du kan jo kontakte dem og finne ut hvem de leverer til?

Sist redigert av Skremmern : 21-08-08 kl 11:46.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:56   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nova star selges iallefall iTønsberg...

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.