|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Jeg er igrunn kjempe-fornøyd med vogna vår. (Mountain Buggy kjøpt i USA)
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Jeg er superfornøyd. Det eneste som har gått i stykker er handlekurven (slitasje under fordi vi overlaster den) og trekket etter at vi hadde brukt vogna mye (lite hull etter slitasje fra bumperbar og enda et i sittedelen). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Ingenting har gått i stykker på min i hvert fall. Jeg synes kvaliteten er veldig bra. |
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Kjøpte min våren 2006. Nå først har ting begynt å ryke. Men den er mye brukt da, og vi nok hatt for tungt i handlekurven. Nytt hjul og ny handlekurv er på vei. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Jeg har kjøpt en søskenvogn brukt, og er strålende fornøyd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Jeg har bare hatt min i en uke, og er strålende fornøyd med den så langt. Bortsett fra at den punkterte i går, selvsagt.
|
|
|
|
#8 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Jeg har hatt tre og er på min fjerde og femte OTH og er strålende fonøyd. Har aldri opplevd at noe har blitt ødelagt eller slitt.
|
|
|
|
#9 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Vi har hatt vår i 2 år nå, og ingen ting har røket, eller blitt slitt her. Stoffet er så vidt falmet litt, men det er ikke synlig med mindre man ser veldig godt etter. Jeg er storfornøyd.
|
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?Hmmm.....vi er kanskje ikke så forsiktige likevel vi da.....ellers så har vi vært uheldige med trekkene. Understellet er helt perfekt selv etter mange turer i skog og mark!
|
|
|
|
#11 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om kvaliteten på OTH?
|
|
![]() |
|
|