Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp som jeg skvatt (strømbrudd i tordenvær)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 19:34   #1
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp som jeg skvatt (strømbrudd i tordenvær)

Sto og skulle lage middag, hadde akkurat satt over potetene. Det tordnet og lynte ute, og plutselig smalt det skikkelig høyt og all strømmen forsvant i hele huset. Tror jeg fløy lavt under taket her, naboen kom løpende opp og var livredd, poden begynte å gråte så skummelt syns han det var.

Vet ikke om lynet slo ned, men det er nå jordfeil på en av kretsene på kjøkkenet til naboen. Litt stolt av meg selv som klarte å finne ut det helt på egenhånd uten å ringe elektriker.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 20:41   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp som jeg skvatt (strømbrudd i tordenvær)

Grøss og gru. Man blir liksom mer skvetten når det blinker og bråker ute. Jeg hater torden og tordenværet i ettermiddag ødela deler av lillesøsters ettermiddagsdupp .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 11:27   #3
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp som jeg skvatt (strømbrudd i tordenvær)

Det var lynnedslag, 5 kretser i huset er slått ut, hadde nettleverandøren her i går kveld for å sjekke hele anlegget. Brannalarmen gikk etterhvert så vi hadde alarmselskapet på besøk også, men alt har gått helt fint heldigvis.
Jeg sov ikke mye i natt da det begynte å tordne igjen, stod opp og dro ut alt av kontakter og lå ca. en meter over sengen mens det tordnet som verst. Heldigvis sa forsikringsselskapet at vi bare kunne sende alt av regninger til dem, hvis ikke kunne dette blitt veldig dyrt.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.