|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Noen som vet? |
|
|
|
#2 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?De hadde en hel haug med farger i år.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Så ikke noe ensfarget marineblått nå heller jeg, men det var en ensfarget en på side 20 i brosjyren. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Står ikke noe om det på sidene deres, men finner ikke ReimaTec + heller. |
|
|
|
#7 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?vert inne å tittet på Reima Tecen. Står at den kan tørkes i tørketrommel. Er detnoe nytt i år eller?
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Nei det er vel ikke nytt i år - tror den kunne det i fjor også, på lav varme. |
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Jeg og Lykketrollet fant en helt mørkeblå reima dress, i baby modell i går ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Jeg har hatt mørkeblå Reimadress til storebror. Mener de hadde det i fjor også.
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Så på et annet forum at Reima har forsterket dressene sine i år, slik at de skal tåle mer slitasje. Derfor har noen forhandlere valgt å ikke ta inn Reima tec + denne sesongen, blant annet Baby Shop. Så gjenstår det å se om de virkelig har blitt noe bedre, da...
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Veldig bra. Selv om Reima har gode dresser, er det en overdrivelse å si at de er så slitesterke at det gjør noe. Storebror lagde hull i den forrige på kort tid, og han er ikke av det verste. Skulle jeg kjøpt dress selv, hadde jeg ikke kjøpt Reima |
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?
Ja, jeg fant ikke reimatek pluss på sidene deres og lurte på hva som var skjedd.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Utrolig dårlige nettsider i forhold til info ja. Fant ikke ut noe jeg heller. |
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Da er mysteriet oppklart. Dressen er mørkeblå, med litt lyseblått og hvitt på, og modellen heter Viki. Det kan faktisk virke som om det er en vår/høstdress, men er litt tykkere enn de jeg har vært borti tidligere. Kan fint bruke den som vinterdress med ull under.Her omkring blir det sjelden så kaldt. |
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger på årets Reima-kolleksjon?Det var ikke alle fjorårets modeller som kunne tromles. Men Viki er en av årets vår og høstdresser. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Jepp, så det. Kommer til å bruke den som vinterdress også vi tenker jeg, for Mikk-linedressen har løs ulldress ala Troll inni, så vi bytter bare på å bruke den. Bedre med flere tynne lag. |
|
![]() |
|
|