|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Om du er redd for orddeling … (CNN)Så bør du være enda mer redd for dette: http://www.cnn.com/2006/WORLD/asiapc....ap/index.html
![]() |
#2 |
Lita Mor
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ammetåka
![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Dette blir for drøyt! MAn blir jo å totalt miste språket sitt om man skal benytte seg av latterlige nobil forkortelser!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Neineineineinei! Det der kan de da ikke gjøre?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Huff...
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)
Språkutvikling er helt greit, men dette grenser til galskap. Jeg synes det er helt vanvittig at de lar studentene få lov til å besvare oppgaver på denne måten. Språkvandalisering!
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Huff og huff. Galskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ser meg litt rundt
Hvor: Nordland
![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Ja dette er for drøyt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Javel
|
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Huffda, dette er iallefall ikke noe for meg. Kan ikke skrive SMS språk en gang. Så mine tekstmeldinger er iallefall minst på 2 sider.
![]() |
#12 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Om du er redd for orddeling … (CNN)Jeg arbeider ved en ungdomsskole og der slår vi hardt ned på sms-språket i skole oppgavene. Man skal lære seg å bruke det norske skriftspråket godt, og det gjør man ikke med å slurve med gramatikken og i allefall ikke hvis man tillater ungene å bruke sms-språket. Det er greit på mobilen, men ikke ellers...
![]() |
![]() |
|
|