|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Etter at storebror fikk balansesykkel er han Syklende. Enda mestrer han ikke håndbremsen så han bremser med tærne, og det sees på skoene hans. Et par dager til nå så har han slitt hull på tuppen på noen ganske nye joggesko - enda de var forsterket med ganske tykk gummi slik noen joggesko er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Vi har noen kjempeflotte sko fra Jumping Jacks (bestilt fra USA), som har en tykk gummikant på tuppen.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Ja, jeg syns det har et mye tykkere lag enn jeg har sett på andre sko. Det ligger liksom en hel kant foran som kanskje er en halv cm tykk?
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Glimrende forslag! Det kan kanskje redde de skoene han har nå slik at de holder ut sesongen. Vi kan jo ikke akkurat be han slutte å sykle heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Poden sliter på innsiden av stortåen. Det er sånn han bremser.
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Da er shoegoo innkjøpt og påsmurt. Ikke en dag for tidlig, skotuppen synger på absolutt siste verset. Håper det funker. Mannen rapporterte forøvrig at han følte seg som eldgammel streiting i butikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Den perioden før mine to mestret håndbremsen kjøpte jeg bare ur-billige joggesko; de varte jo uansett ikke hverken kortere eller lengre enn dyre. Disse brukte de i barnehagen eller i sykle-situasjoner. Fant ut at det ble det billigste (og enkleste) i det lange løp. Det var tilogmed en skomakers forslag.
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?
Ja jeg vet - hadde det vært i begynnelsen av sesongen ville jeg gått for den løsningen. Nå vil jeg bare at de dyre skoene hans skal vare til det er ok å begynne å bruke høstgoretexene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
De trodde sikkert bare han var gammal skater og var dødsimponert over at han visste hva shoegoo var (og hvor han fikk kjøpt det). Var han på Jean TV?
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Tror de har noe lignende greier i en del sportsbutikker også? :gullfiskhukommelse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
Er det gaffatape det heter den der sølvteipen? Husker skaterene brukte det før for å ikke slite ut skoa, eller reparere dem.
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
"Å skal du sykle igjen vennen? Bare 30 sekunder siden du sa du var ferdig, ja ja. Da får vi skifte sko igjen" :svett:
Ja det tror jeg han var. Han er ikke veldig bevandret i skatebutikker (skjønt han mumlet noe om en på Grønland også?)
Jeg har lett etter aquasure lenge uten å finne det. Kjøpte noe annet som skulle duge til dressreparering, som absolutt ikke så lekkert ut. Burde brukt shoegoo har jeg skjønt nå :neste år:. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?http://www.qsradio.com/Duct%20Tape.JPG
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
Sånn tape har vi. Den er visst svindyr? Mannen ble litt irritert da jeg brukte den til å pakke inn en gave med en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Duct tape og gaffa er ikke heeelt det samme, men det er omtrent bare musikere som vet forskjellen.
![]() |
#20 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man forsterke tuppen på en vanlig joggesko?Jeg (dvs. mannnen) har kjøpt Aquasure på Intersport for ikke så lenge siden. Har nettopp nå en regnbukse liggende til tørk - og det ser lovende ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|