Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ønskes: Viljestyrke

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 21:43   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Ønskes: Viljestyrke

I dag har jeg ryddet i huset.... Leker, klær, det meste er kommet på plass. Kun gulvvasken gjenstår. Hengte teppet vi har i stuen ut på terassen for lufting og fordi jeg skulle vaske gulvet. Vel, vaskebøtta er tatt fram, sofaen flyttet på: alt er klart.... Satte meg bare ned i sofaen for å ta en liten pause før jeg skulle starte. Snart to timer siden... sitter her ennå. Jeg vil virkelig gjøre med ferdig,men klarer rett og slett ikke å løfte ræva fra sofaen...! Det er fysisk umulig. Hva skal jeg gjøre: Motiver meg!!! Kan jo ikke la teppet henge ute til i morgen, meldt regn i natt.... Sukk. (Har spurt mannen pent om han kan tenke seg å vaske, men han har vasket bilen i dag og mener han har gjort sitt i dag..... )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:45   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønskes: Viljestyrke

Oi... jøss. Ja dette har aldri skjed meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:50   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle ønske jeg ikke kunne svare deg nå... Må innrømme at det har skjedd meg et par ganger før :kremt

Gammel 23-08-08, 21:50   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men man vasker da ikke gulvet lørdags kveld... hallo liksom.. :koko:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 21:55   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men man vasker da ikke gulvet lørdags kveld... hallo liksom.. :koko:

Nei, planen var jo lørdags ettermiddag. Kjenner jeg meg rett blir det vel søndag før noe skjer. I beste fall......

Gammel 23-08-08, 22:08   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg bare setter meg her sammen med deg og venter på det forjettede sparket. Try får besøk av en liten venninne i morgen tidlig, og dermed må jeg vise fram hjemmet til en hyggelig mamma fra barnehagen. Og nå har jeg tenkt å prøve å fremstå som 65% mindre sjuskete enn jeg er. Det er umulig å få det plettfritt for en sånn som meg, men jeg har gjort en skikkelig bra innsats. Også mangler jeg bare å rydde bort en kasse med ræl som du snubler i når du kommer inn i stua, og et par handleposer som bare er halvveis pakka ut av, en stol full av (nyvaskede faktisk) klær, og to brukte smekker. Ellers er det langt fra verst her, men det siste rushet kunne nok gjort nytten...

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 22:12   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Rull sammen teppet og ta det inn, vaske kan du gjøre i morgen.

Gammel 23-08-08, 22:17   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Rull sammen teppet og ta det inn, vaske kan du gjøre i morgen.

Mannen kom deg i forkjøpet gitt; -Her blir ikke noe vasking i kveld, jeg tar inn teppet... ( Han kjenner meg altfor godt)

Så nå sitter jeg her da og kan glede meg til gulvvasken på søndag. ( Vi får også besøk i morgen)

Gammel 24-08-08, 00:26   #9
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I dag har jeg ryddet i huset.... Leker, klær, det meste er kommet på plass. Kun gulvvasken gjenstår. Hengte teppet vi har i stuen ut på terassen for lufting og fordi jeg skulle vaske gulvet. Vel, vaskebøtta er tatt fram, sofaen flyttet på: alt er klart.... Satte meg bare ned i sofaen for å ta en liten pause før jeg skulle starte. Snart to timer siden... sitter her ennå. Jeg vil virkelig gjøre med ferdig,men klarer rett og slett ikke å løfte ræva fra sofaen...! Det er fysisk umulig. Hva skal jeg gjøre: Motiver meg!!! Kan jo ikke la teppet henge ute til i morgen, meldt regn i natt.... Sukk. (Har spurt mannen pent om han kan tenke seg å vaske, men han har vasket bilen i dag og mener han har gjort sitt i dag..... )

Bare fortsett og sitt, vent til det går over. Tar det 2 timer så er det ok. Tar det 2 dager så er det også ok. Det skjer når det skjer.

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 13:48   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

....men er gulvet vasket: oppdaterer

Gammel 24-08-08, 14:02   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

....men er gulvet vasket: oppdaterer

Jeg jeg fikk gjort unna den siste finishen før besøket kom. Så vi kan når vi må.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.