|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Mine favoritter er Baggu bag og Envirosax. Liker fasongen på sistnevnte best, men fargene på bagguene er finest så da røsker jeg som regel en av de når jeg skal ut døra. Sist redigert av Bærekraftig : 24-08-08 kl 18:52. Årsak: satte inn bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!(Kan dere legge ut bilder av handlenettene?
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har Baggu og Mini-maxi fra Reisenthel.
![]() |
#5 |
Gro
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Hvor bestiller dere Envirosax fra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har et par av Envirosaxnettene. Kjøpte de gjennom dotedot. Det tok to dager å få de. Ellers har jeg et par fra Meny som er helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har en baggu i veska, syns den lille posen er veldig praktisk. Gubben har med seg en haug når han ukeshandler og liker dem også godt. Det eneste han misliker er at de er litt grunnere enn vanlige plastposer fra matbutiggen.
![]() |
#10 |
Nå da?
|
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Vi har handlenett fra Meny og Kiwi. De tåler og rommer veldig mye. Vi klarer oss med 4 handlenett til ukeshandlinga (og den er stor). De er gode å bære, mye bedre enn plastposer. Dessuten er de billige (ca. 17 kr), og Kiwis kan man til og med bytte ut gratis når det trengs. Meny ga oss en ekstra gratis ved kjøp av to.
![]() |
#11 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Vi har en liten samling bagguer. Også har vi tøynett fra den gang miljøvern var sidrumpa. Og plastnett fra dyreparken er jeg veldig fornøyd med til handletur med bil, det går åtte farriser oppi, og det står stødig, for det er sydd firkanta bunn i.
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg kjøpte et Envirosax-nett på Teknisk museum i sommer og er superfornøyd. Kommer til å kjøpe flere.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Mine egen-produserte.
![]() |
#14 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har Envirosax
![]() |
![]() |
#15 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har handlenett fra Kiwi, Coop, Helios, Bokklubbene + ca 20 stk med logoen til jobben min (de er små og handy dog ikke pene) og et med kogoen til gamlejobben. I tillegg har jeg et gedigent fra Coop som vi fikk gratis i sommer. Vi har en storhandel hver andre uke og da benyttes de fleste av disse.
![]() |
#16 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Jeg har seks bagguer, og det holder enn så lenge. To i veska mi (kjekt når jeg plutselig kjøper noe uten å ha planlagt det, eller når jeg skal handle klær o.l.), to i hanskerommet på bilen (så er de tilgjengelige når mannen skal handle melk og brød og den ene tingen vi mangler til middag på vei hjem fra jobb) og to på hattehylla i gangen. Når vi ukeshandler blir alle med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Envirosax og Baggu er mine favoritter. Fasongen er best på Envirosax, men det blir ofte til at jeg røsker med meg en Baggu, likevel på grunn av fargen og fasongen i sammenbrettet tilstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!Nå føler jeg meg som det miljøsvinet her. Jeg har faktisk ikke et eneste handlenett jeg.
![]() |
#19 |
Nå da?
|
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!
Det er aldri for sent.
![]() |
#20 |
Gro
![]() Sv: Anbefalinger av handlenett!
Jeg har allerede kjøpt flere baggu som skal gis til venniner i julegave. De snakker ofte om de fancy handleposene mine, uten at de kjøper selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|