|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Hvilken bolig velger du som feriebolig? | |||
Alternativ 1 og jeg har vært på Miami Beach |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 6,90% |
Alternativ 1 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
40 | 68,97% |
Alternativ 2 og jeg har vært på Miami Beach |
0 | 0% |
Alternativ 2 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
0 | 0% |
Alternativ 3 og jeg har vært på Miami Beach |
0 | 0% |
Alternativ 3 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
2 | 3,45% |
Alternativ 4 og jeg har vært på Miami Beach |
2 | 3,45% |
Alternativ 4 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
10 | 17,24% |
Dustepoll!!! |
0 | 0% |
Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Om du velger å leie en bolig for en uke eller mer, hvilket av disse stedene skulle du da helst velge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Alternativ 1. |
![]() |
![]() |
#4 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Alt. 4. Hva heter det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Vi skal i februar (og har vært der 2 ganger før). Sist redigert av Pelen : 26-08-08 kl 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Gangavstand ville telt mye for meg. Alternativ 4 så bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?tror jeg hadde gått for en eller to. Bil skal dere vel leie uansett?
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?
Bil vil man jo som regel ha minst i noen dager uansett, det koster jo ikke mye å leie bil her sammenlignet med Europa. Se prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Nr 1 eller nr 3.
![]() |
#13 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Svaret ble feil; jeg skulle svare alternativ 1 og aldri vært på Miami Beach.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg stemte 1, og jeg skal være snill og grei og begrunne svaret mitt. Om vi skulle dit på ferie, så er det på ferie og ikke for shoppingens del. Egen strandlinje og privat basseng trekker veldig mye opp.
![]() |
#15 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?
Ja, vår plan er Orlando i 14 dager, deretter en uke i Miami, (evnt en uke på en større båt). Har funnet et knall hus i Orlando.
![]() |
#16 |
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Ingen...
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg har vært der, men i en helt annen setting (studietur) enn jeg ville ha dratt i dag. Jeg ville ha valgt en av de mest sentrale boligene hvis det var meg.
![]() |
#20 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg synes det er vanskelig å stemme her. Skal dere ha leiebil uansett hvor dere leier? Hvis så, alt. 1 eller 2, hvis ikke, alt. 3 eller 4.
![]() |
|
|