|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Hva ønsker du da? En klassiker? Krim? Ny skjønnlitteratur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Både Beatles og Steinbeck var en idé. (Jeg hører selvsagt norske bøker på norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Annen ting også (selv om det ikke var det du lurte på), så vil jeg anbefale podcaster med Språkteigen, Verdt å vite og Radiodokumentaren, dersom man skal høre noe fornuftig på øret. I dag, på vei til jobb, lærte jeg f.eks om Okkupasjonen av Øst-Grønland og Norge som imperialistisk ishavsnasjon.
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Mine yndlingslydbøker er alt av P.G. Woodehouse og Terry Pratchett. Humoren i de bøkene egner seg utrolig godt til høytlesing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Blå: Lett er helt sikkert fint; jeg skal begynne å trene og kommer sikkert til å slite nok med å konsentrere meg om å holde meg på beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?
Hvor finner jeg dem? Jeg finner bare nettradio. :idiot: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?De ser veldig bra ut. Jeg ville ha begynt med en av de som er radioteater heller enn ren opplesning. Altså Right Ho, Jeeves, eller Jeeves and the Feudal Spirit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
Jeg hører også mye på Verdt å vite og Radiodokumentaren. Radioteateret har også mye bra. I tillegg er Verden på Lørdags korrenspondentbrev ofte veldig interessant. Men aller mest laster jeg ned jeg på fjasing fra Radioresepsjonen på P3.
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
På denne siden finner du oversikt:
![]() |
#18 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Og det som nå heter P4 - Misjonen (tidligere Kommisjonen) med Johan Golden og Atle Antonsen. Bare fjas, men ofte morsomt! Den ligger øverst blant de norske podcastene på itunes tror jeg.
![]() |
#19 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvilken bok skal jeg høre på?Går det an å få lastet ned eldre podcaster enn de siste 7 programmene? Jeg prøvde også å laste ned Språkteigen, Verdt å vite og Radiodokumentaren og syntes det var interessante programmer å stryke klær og vaske gulv til. Er det andre podcaster/programmer som også er verdt å sjekke ut forresten? Jeg må ha dem på norsk...
![]() |
|
|