Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor god er du på delstater i USA?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 08:35   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor god er du på delstater i USA?

Her er det en ganske morsom (og vanskelig!) sak hvor du skal gjette delstater i USA.

http://www.aftenposten.no/reise/test...cle2346001.ece

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:51   #2
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor god er du på delstater i USA?

Oooh... I used to be so good at this!

:må-prøve-igjen:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:52   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan meddele at jeg begynte på 38%, og er nå etter 4 forsøk oppe i 76%. Dette er vanedannende gitt.

minibolle mai 2012
Gammel 29-08-08, 08:54   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shit! Jeg suger på delstater i USA. Det trodde jeg egentlig at jeg kunne.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:55   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg begynte på 40. Det er ikke godt nok... :øve-øve-øve:

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 08:59   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Mhm, man tror liksom at man kan de fleste, men så er det så inni hampen mange av de, og da blir det værre, hehe.

minibolle mai 2012
Gammel 29-08-08, 09:07   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

65 prosent
Jeg trodde jeg kunne bedre. Har tross alt reist gjennom mange av dem.

Småstatene på Østkysten var ikke lette å få på plass.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 09:09   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

96 %.

Jeg har tatt den før. Da begynte jeg på 75 %, tror jeg. Noen gjennomkjøringer, så satt de kjapt. Jeg roter med hva som er hvilken av Massachusetts/Connecticut og New Hampshire/Vermont.

Gammel 29-08-08, 09:10   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Oppdaget lenger ned på siden at Aftenposten har en haug av reisequizer. Nå har jeg akkurat tatt Hvor god er du på land i Asia? og fikk 60%. Jaja, har et forbedringspotensiale.

minibolle mai 2012
Gammel 29-08-08, 09:16   #10
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan alle. For et år siden spilte jeg spillet som jeg har linket til her, og ga meg ikke før jeg kunne alle, og har prøvd det mange ganger senere også. 11 åringen har lært en del av det spillet. også Europa, Afrika og de andre geografi spillene
http://www.playbandit.no/Game/Geography_USA.asp

Sist redigert av Mor til 4 : 29-08-08 kl 09:22.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 09:21   #11
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

32 %. Det var ikke mye å hoppe i taket for.

Gammel 29-08-08, 09:26   #12
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

74 %.

Gammel 29-08-08, 09:29   #13
Nebbia
Passiv

Standard

Min nettleser på jobben mangler både flash og java og alt annet som må til for slike morsomme oppgaver. "You are not authorized to install software. Please contact IS departement."

Jada, jeg tar hintet.

:back to work:

Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 09:31   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne er farlige. Jeg skal jo egentlig jobbe nå så mitt første og siste forsøk ble 59% in 3:07.

Jeg synes ikke det var så verst.

Gammel 29-08-08, 09:34   #15
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Åj.
Jeg jeg i alle fall hva jeg har å gjøre på idag.

Gammel 29-08-08, 09:36   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Slike tester er morsomme. Mannen og jeg kan godt finne på å bruke en fredagskveld på å liste opp alle hovedsteder i Afrika. :geografinerd:

(men tør ikke klikke meg inn der, jeg må jo jobbe!!)

Gammel 29-08-08, 16:43   #17
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Måtte prøve denne også siden den gikk på tid, hadde litt problemmer med å finne noen småstater, så det ble 5 forsøk før alle satt, hadde 2 ganger 89 %, 1 på 94 %, 1 på 98 % og så 100 % på det siste forsøket, tiden var 2,19,5

Gammel 29-08-08, 16:47   #18
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

http://www.playbandit.no/Game/Geography_USA.asp

Husker de første gangene jeg prøvde denne, hadde virkelig ikke peiling og endte opp med - poeng.

Gammel 29-08-08, 17:04   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

36%. Ikke mitt beste øyeblikk. Jeg har aldri vært der da. :forsvarer:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 18:02   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

48 % på første forsøk. Jeg pleide også å kunne dette bedre før.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.