|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Er kokosboller på vei ut?I dag fant jeg ut at kokosboller ville vært glimrende fredagsmiddag. Jeg dro på RIMI - og de hadde ikke. Så dro jeg på Kiwi, og der hadde de kun slike med kokosstrø på. Deretter dro jeg på Ultra, hvor de hadde slike med kokos som Kiwi også hadde, samt noen fra Delicato, også med kokosstrø. Hva skjer? Hvor er det blitt av disse med kun sjokoladetrekk? Hvorfor finnes det ikke en eneste sort hos RIMI? Er kokosboller åttitallssnop som er på vei ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Så du vil ikke ha kokosboller med kokos? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Øyh, fokuser på det viktige her nå folkens. Er kokosboller på vei ut? (Og ja, jeg liker best de som har ubesudlet sjokoladetrekk.) Før i tiden var det da vitterlig flere varianter i butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Besøket vårt på søndag hadde med seg mengder. Hadde handlet på Bunnpris. Jeg måtte kasse massevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt konge
|
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Hva? Skal ikke folk få fredagsmiddagen sin slik de vil ha den heller nå? Med kokos du liksom. Når Monsoon vil ha de ubesudlet bør hun få det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?http://www.kokosbollen.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?
Tror du har rett, de er på vei ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Kaste? Du gale kvinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Har akkurat kommet hjem fra Sverige med en pakke kokosboller med kokosstrø og en med sjokoladeovertrekk. Du må nok til Sverige. Bunnpris har hatt det, men det var en pall også ikke noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Du trenger ikke dra så langt som til Sverige, jeg vil heller anbefale en tur til kokosbollefabrikken, som det også er linket til over her. Der kan du velge helt selv hvordan du vil ha kokosbollen din, og jeg skal love deg at de er gode.
![]() |
#18 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?
Åh! De liker jeg best også. :sikle:
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Du må gå på Den Lille Kokosbollefabrikken på Sagene. Jeg var der senest i dag - kokosboller med lys sjokolade, mørk sjokolade, med mokkafyll, jordbærfyll osv. Og en eller annen har sagt til meg at en kokosbolle ikke har flere kalorier enn et eple.
![]() |
#20 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er kokosboller på vei ut?Og jeg var ikke den eneste som hadde det forslaget, nei.
![]() |
|
|