|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Prøv Superkul.no/Butikkutstyr og partisalg. Jeg ser at de er utsolgt nå. Imidlertid koster et stativ med plass til 6-8 par briller (husker ikke i farta) rundt 2 000,- spenn. Det synes jeg er drøyt særlig med tanke på at jeg har ca 15 par. Skal jeg kjøpe 3 dyre stativer eller? Alle brillene tilsammen er ikke verdt den stive prisen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Brillestativ? Trodde det bare var noe optikerne hadde jeg.
![]() |
#4 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Dette har mannen min ønsket seg før. Tror ikke han fant ut av noen som har sånt.. Ikke til en fornuftig pris hvertfall
![]() |
#8 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Her og her er et par hvor annonsene er utgått på dato, men det går jo an å kontakte selger?
![]() |
![]() |
#9 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?
Har du for vane å gjøre det?
![]() |
#10 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?For øvrig er en enkel og kul løsning å spenne en snor eller tykk strikk horisontalt på veggen og henge brillene på den.
![]() |
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Dumpet over denne "tråden". Jeg vil om kort tid få brillestativ for 11 briller for salg. Har en produksjon ev prototyp serie på 10 stk for øyeblikket. Kommer for salg om 2-3 uker. Prisen blir desverre mellom kr 1500-2000,- Kontakt meg på thomas@bekkestuaoptikk.no hvis det er av interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brillestativ?Jeg lagde på sløyden til mine besteforeldre |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Brillestativ?Det kunne jeg også tenkt meg. Har altfor mange solbriller og briller.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Brillestativ?Hvis det er kun for praktisk løsning til solbriller, funker det utmerket med håndklestang fra Ikea. Jeg har en slik en i gangen og bruker den til solbriller og så har jeg hengt opp en del kroker som vi bruker til å henge fra oss nøkler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Brillestativ?
Dette var lurt.
![]() |
|
|