|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Mannen ønsker seg gammeldags barbere-seg-utstyr til jul. Ikke at jeg egentlig vet hva det innebærer, men jeg vet at barberingen blir jevnere med sånt utstyr. Mannen mumlet i tillegg noe om at kosten må ha ekte dyrehår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Barberkost, barberhøvel, barbersåpe (enten i krukke eller på tube). Noen ønsker en blandeskål, andre bruker vasken eller hånda. Noen ønsker også et lekkert lite stativ til høvel og kost.
![]() |
#3 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Jeg fløy byen rundt de siste dagene før jul for to år siden, på jakt etter slikt utstyr til mannen. Jeg endte opp i ei sjappe på Aker Brygge (aner ikke hva den het, men det er faktisk godt mulig at det var Body Shop), der fikk jeg kost med dyrehår, og ei god såpe i en fin tre-boks.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Det var grevlinghår han mumlet om ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Bruker man vanlig gilette høvel til? Eller finnes det andre spesielle høvler? Tror mannen har gilette litt i vranghalsen nemlig. (Nesten bokstavelig talt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?På sandvika storsenter ligger det en fransk sjappe som heter L'occitane. De selger alt mulig til kropp og sjel. De har kjempelekkert barberingsutstyr, med såpekopp, kost og høvler. Men tror det koster litt.
Sist redigert av Tallulah : 17-11-06 kl 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Mannen min sverger til denne type barbering og det er en estetisk nytelse å se på
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?
Min barndomshelt - og onkel - har i hele sitt liv sverget til slik barbering. Jeg er helt enig i at det er estetisk vakkert å se på - og at det blir mye bedre resultat enn med vanlig barbering. Det er en smule egoisme i at jeg vil gi dette til mannen også |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mannlig jåling: hvor finner jeg gammeldags barbere-seg-utstyr?Jeg fant slikt utstyr på Steen og Strøm for et par år siden. Ikke så aller værst pris heller, såvidt jeg husker.
![]() |
|
|