|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alternativ til brødmat på skolenisteEldste klager en del over mage-vondt og har igrunn lite energi i forhold til jevnaldrene.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativ til brødmat på skolenisteMine to har ofte med salat. De elsker det, og får bestemme delvis sjøl hva som skal være i den. Jeg lager den til kvelden før. Bare pass på at boksen har helt tett lokk.
![]() |
#3 |
Administrator
|
![]() Sv: Alternativ til brødmat på skolenisteHar dere fått testet melkeprotein og laktose også? (Testet lakotseredusert melk (skolemelkordningen har det)). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Alternativ til brødmat på skolenisteHvis det bare er brødet du skal kutte ut, kan du jo f.eks. sende med ostebiter, skinkebiter, frukt, grønnsaker, kjøttboller, omelett, fisk ...
![]() |
#6 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Alternativ til brødmat på skolenisteEr det blodprøvene som er negative? Er det foretatt biopsi ifht cøliaki? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativ til brødmat på skolenisteDet er blodprøver som er negative,og det er ikke tatt gastroskopi. Men hun er en del plaget av magevondt og dårlig energi. Men det virker som om magevondten er plassert på bare 1 sted i magen, ganske langt ned på venstre side. Så en lege mente at det var eggstokkene som vokste for fort, det har jeg aldri hørt om, men så er jeg ikke lege heller.
![]() |
|
|