Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteret

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 17:47   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteret

Jeg må bare høre om det bare er jeg og venninna mi som har så dårlige erfaringer at vi aldri noensinne kommer til å sette våre ben der mer? Servicen er så elendig at jeg spyr!
Første gangen var jeg der sammen med ei venninne, det er et par uker siden. Hun skulle handle inn en god del utstyr til ei vogn, men måtte ha hjelp til å finne det som passet. Vi prøvde å hykke tak i noen mange ganger, men ingen hadde tid. Joda, de hadde det nok travelt de få som stod der, men da vi fikk beskjed fra ei i kassen om at de andre satt på pauserommet, ble vi litt irritert. Vi stod der i godt og vel en halvtime og ventet uten at noen kunne hjelpe oss, så da gikk vi bare. Det var forresten nesten ingen kunder der den dagen heller. Det var i hvertfall 4-5 ansatte på jobb, og svært lite kunder.

Jeg vet jo at sånne ting kan skje i en butikk når det er travelt, så jeg og mannen gikk inn igjen med godt mot i går, for å finne en vogn. Da var det enda verre! Butikken er veldig stor og uoversiktelig, man ser ikke hvem som er ansatt der engang, så man må gå og lete litt etter noen som kan hjelpe. Jeg lette og lette, og fant to stykker som stod og pratet med noen andre. De ble jo aaldri ferdige, og jeg stod der med en utålmodig på armen og hadde litt dårlig tid. Jeg spurte litt forsiktig om noen kunne hjelpe meg, men nei, jeg måtte bare vente. Joda, greit det, jeg ventet og ventet.

Til slutt gikk jeg bort til kassen der 3 stykker stod. Ei stod og skrev noe på en postit-lapp og ENSET meg ikke da jeg stod der rett foran henne. Hun SÅ ikke på meg engang. Jeg kjente jeg ble skikkelig irritert og spurte om noen kunne være så snille og hjelpe meg med ei vogn? Hun så faktisk ikke opp engang, men svarte bare "nei, du må bort i servide-greia" og pekte bakover i butikken.

Jeg gikk bak dit og så DEN køen. Ingen kølapp, ikke noe system. Kølapp må man ha i Norge, der køkultur er et totalt ukjent begrep. Folk bare stimet seg sammen i en flokk, man så ikke hvor køen begynte. Det så ut som om noen bare stod der og pratet og kikket på vogner også. Jeg spurte ei om hvor køen begynte og om det var lenge til vi kunne få hjelp, for vi hadde det litt travelt. Nei, hun ene kunne ikke hjelpe oss, for hun skulle ha pause nå. Vi måtte bare vente. Det stod heller ingenting om at det var DER vi faktisk skulle gå for å spørre om hjelp, dette var jo en avdeling for service på vogner, klager osv.

Jeg orker ikke gå inn dit mer, vi var der i 50 minutter uten å få hjelp, og da vi endelig fikk det var det forgjeves, for vogna var ikke sånn som vi trodde, så etter nesten EN TIME gikk vi rasende og tomhendte ut av butikken. Siste gang!

Hvor er det blitt av smil og forespørsler om hjelp? Ikke et BLIKK får man jo engang. Jeg har jobbet i butikk i mange år selv, og hadde jeg oppført meg slik som mange av de på Olsen, hadde jeg fått sparken innen en uke!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.