|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MobiltelefonreglerJeg har mobilen liggende på kontoret mens jeg er i klasserommet. Som regel med lyden av. (Vi er tre på kontoret.) Den siste tiden har det hendt flere ganger at den ene av kollegaene mine har besvart min tlf. ( Er ikke alltid jeg husker å skru av lyden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MobiltelefonreglerKunne ikke falt meg inn å besvart en ringende mobil på en kollega sin arbeidsplass! Hadde det irritert meg så ville jeg bedt vedkommende om å gjemme mobilen eller skru av lyden!
![]() |
#4 |
Tåler regn
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerHadde ikke tatt mobiltlf til andre, men jeg ville sagt til dem at tlf ringte mens de var borte. Du får heller bli flinkere å huske å ta den på lydløs, for det kan være irriterende å jobbe ved siden av en ringende mobiltlf, spesielt med alle merkelige lyder folk har i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: MobiltelefonreglerOm det var en kollega jeg kjente godt, så kunne jeg ha besvart den om jeg så at jeg kjente den som ringte.
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerDet syns jeg var direkte frekt! Jeg hadde ikke blitt irritert, men sint!
![]() |
![]() |
#7 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MobiltelefonreglerHadde ikke besvart andres mobil, og hadde hatt den berømmelige utestemmen om noen hadde tatt min.
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: MobiltelefonreglerKjenner henne ikke så godt. Er enig i at jeg kunne gjort det hvis det var noen jeg kjente godt ,og jeg visste hvem som ringte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg hadde ikke besvart telefonen - jeg hadde heller ikke rotet den frem for å sjekke hvem som ringte. På den annen side hadde jeg blitt irritert hvis det lå en telefon og ringte på kontoret.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg synes ikke det er spesielt frekt, og jeg kan skjønne det hvis telefonen ringer og ringer og ringer...Du får huske på lydløs for framtiden.
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg hadde ikke hatt noen problem med å svare andres mobil om den hadde lyd på i felleskontor. Det er lite som er så irriterende enn telefoner som ringer uten at noen tar den. Skulle ha kjent vedkommende ganske godt da.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg hadde blitt irritert hvis den ringte, og kunne reist meg og satt den på lydløs hvis det skjedde flere ganger. Men jeg hadde aldri tatt den for en kollega.
![]() |
#13 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerDet hender jeg svarer på mannens mobil om jeg kjenner den som ringer. Aldri ellers. Om det ringer i en privat mobil på jobben og jeg er inne på kontoret kunne det virkelig ikke falle meg inn å ta den.
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg hadde nok blitt irritert på deg faktisk som ikke har slått av mobilen eller hvertfall lyden må av. Skikkelig irriterende når mobilen til folk stadig vekk ringer når man er på jobb også er det ikke noe viktig engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: MobiltelefonreglerDet kunne ikke engang ramlet meg inn å sjekke hvem som ringte på en kollega sin mobil. Jeg tar ikke mobilen til mannen min engang, med mindre han ber meg om å gjøre det.
![]() |
#16 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MobiltelefonreglerMen så det er nevnt, jeg prøver så godt jeg kan å ha mobilen på lydløs, eller så er den i lomma.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mobiltelefonregler
Ja, det var vel egentlig det som slo meg også.
![]() |
#20 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MobiltelefonreglerJeg tar ikke telefonen til andre når den ringer, men synes det kan være skikkelig irriterende med mobiler som ringer i tide og utide. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|