|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flerezol har jo lansert den geniale kokeboksen, og den minnet meg på hva jeg gjorde før den like geniale Menykalenderen kom i hus. (Jeg hadde forresten først tenkt å lage innlegg om dette direkte i kokebokstråden, men var redd en del av målgruppen (de late) hadde falt av. Men denne kan kanskje også passe for de som vil lage zol's kokebosk. Det er jo kjempegreit å feks printe ut til A4 ark med to slides pr side?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereguniss, det har du helt rett i. Alt sånt er jo litt stress, synes jeg. Men jeg innbiller meg at det er fordi jeg er litt uorganisert på hjemmefronten, og at hvis jeg bare får kommet meg i gang blir dette veldig lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereNammen!!!
![]() |
#6 |
På opplading
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereMen hvordan sorterer du, har du en mappe med undermapper med sånne katgorier som zol har; kjøttdeig, svin, kylling osv som du lagrer dem under?
![]() |
#8 |
På opplading
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flere
![]() |
#10 |
På opplading
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereKokebokspokal?
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereFnis. zol kan føye "Inspirator" til på cv-en sin og bruke FP som referanse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
På opplading
![]() Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flere
![]() |
|
|