Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 18:04   #1
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?

I mitt hus brukes det meste jevnt og trutt,men skal jeg trekke frem en favoritt blir det stekespaden i tre.Den brukes hver eneste gang jeg steker noe.
Evt mellomstore boller/skåler,som brukes til alt av matforberedelser eller servering eller potetgull eller...

Liker IKKE å bruke toastjernet(kan ha noe med at jeg aldri gidder å tørke vekk søl og fett sist gang jeg brukte det,så må vaske skiten bort før hvert bruk*lat*
Ei heller en riskoker vi fikk en jul for 3-4 år siden.Den er fortsatt ikke pakket opp....

Gammel 10-09-08, 20:08   #2
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?

Tror min favoritt må være jerngryta. Bruker den ganske ofte. Kunne aldri kvitta meg med den. Om div. kakas kakeformer (barbie, klovn, julenisse m.m) telles som kjøkkenredskap, må det være de jeg bruker minst (hadde store planer når jeg kjøpte dem). De er også enormt plasskrevende.

Gammel 10-09-08, 20:21   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Som deg bruker og jeg tresleiva MYE. Har og en bolle fra tupperware som jeg ikke kunne vært uten. En salat bolle.

De jeg bruker minst er en benkegrill-sak som vi fikk til hjul et år. Den tar bare opp plass.

amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:24   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke på noe jeg ikke bruker ... Jo jeg bruker sjelden potetmoseren, spiser poteter en gang hvert jubelår. Den tingen jeg bruker mest, bortsett fra alle slags stekeredskaper, visp osv (som jeg jo bruker daglig) er vel food processoren min.

Gammel 10-09-08, 20:28   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ostehøvel og tre-sleiv, ja. Bruker kakeformene mine endel, jeg. Samme med håndmixeren. Den har fått kjørt seg opp igjennom årene.

Den steinplategreia til å steke pizza på har forøvrig sært lenge inne i skapet. Sjokoladefonduegreia også.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:31   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker alt, men det jeg bruker minst er "sesong-ting" som utstyr til julebakst osv. Det jeg ikke bruker kjører jeg til Fretex. :hater overfylte skap:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:42   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Avanti skålene fra Tupperware kanskje. Vist vi ser bort fra stekespader og visper.
Bruker og spesielt en stekespade fra Ikea med litt sleiv form i plast. Kan brukes til gryteretter og sånt. Både steike, røre og servere.

minst er blenderene som jeg fikk med alle de andre kjøkkenapparatene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:19   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg bruker alt, men det jeg bruker minst er "sesong-ting" som utstyr til julebakst osv. Det jeg ikke bruker kjører jeg til Fretex. :hater overfylte skap:

Du er smart Canisa. Burde gjort det samme, men jeg er en sånn "kjekt å ha" type.

Gammel 10-09-08, 21:28   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Du er smart Canisa.

I know!
Det er en av mine gode egenskaper.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:08   #10
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

I know!
Det er en av mine gode egenskaper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.