|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?I mitt hus brukes det meste jevnt og trutt,men skal jeg trekke frem en favoritt blir det stekespaden i tre.Den brukes hver eneste gang jeg steker noe.
![]() |
#2 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Tror min favoritt må være jerngryta. Bruker den ganske ofte. Kunne aldri kvitta meg med den. Om div. kakas kakeformer (barbie, klovn, julenisse m.m) telles som kjøkkenredskap, må det være de jeg bruker minst (hadde store planer når jeg kjøpte dem). De er også enormt plasskrevende.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Som deg bruker og jeg tresleiva MYE. Har og en bolle fra tupperware som jeg ikke kunne vært uten. En salat bolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Jeg kommer ikke på noe jeg ikke bruker ... Jo jeg bruker sjelden potetmoseren, spiser poteter en gang hvert jubelår. Den tingen jeg bruker mest, bortsett fra alle slags stekeredskaper, visp osv (som jeg jo bruker daglig) er vel food processoren min.
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Ostehøvel og tre-sleiv, ja. Bruker kakeformene mine endel, jeg. Samme med håndmixeren. Den har fått kjørt seg opp igjennom årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Jeg bruker alt, men det jeg bruker minst er "sesong-ting" som utstyr til julebakst osv. Det jeg ikke bruker kjører jeg til Fretex. :hater overfylte skap: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?Avanti skålene fra Tupperware kanskje. Vist vi ser bort fra stekespader og visper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket kjøkkenredskap brukes MEST og MINST?
Du er smart Canisa.
![]() |
|
|