Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lilla sofa - hot or not?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 20:39   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Lilla sofa - hot or not?

Jeg har skikkelig lyst på lilla sofa - men tror dere det er en farge man blir fort lei?
Interiøret her går i grått, og vi har åpen løsning mot kjøkkenet med mørk grå innredning og mosaikkfliser i gråtoner.

Noen som har sett fine sofaer i lilla?

Det er ikke noe vi kommer til å kjøpe som en investering, men mer litt for moro fordi jeg syns det er så fint. Tips?

Litt som denne;

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:41   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla sofa - hot or not?

Jeg hadde gjort det. Vi kjøpte knallrød sofa for 2 år siden og var litt skeptiske, men jeg er fremdeles ikke lei av den og synes den passer kjempefint inn her. Det eneste jeg er lei av er å vaske trekkene hele tiden. Stoffsofa + barn = helvete.

Gammel 10-09-08, 20:42   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hot er den - iallfall i noen måneder. Jeg tror at jeg hadde gått lei den etter en stund.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:44   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den er hot ja, men jeg hadde ikke gjort det.
Jeg kjøper nøytrale møbler og så liver jeg heller opp med fargerikt tilbehør, sa da kan du faktisk freshe opp en stue når man føler før, for under tusenlappen.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:45   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har lilla sofa! Litt sånn som på bildet der, faktisk. Kanskje den er plomme-farget, når jeg tenker meg om. Jeg tror det vil stå veldig fint til det grå! Jeg kommer nok ikke til å gå lei lilla med det første, men så er jeg veldig lilla av meg i utgangspunktet, og bryr meg ikke så mye om trender i det lange løp.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:48   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så oppdatert på hva som er hot og in og sånt, men lilla liker jeg veldig godt og ville nok ikke blitt lei.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:50   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Den der var knallfin! Jeg har også lyst på lilla sofa...hvis vi finner en som passer i forhold til våre behov så kanskje vi kjøper en lilla her også. Vi skal bare ha en liten sofa da. Men jeg hadde gjort det. Men jeg er også veldig lilla av meg. Kunne også vurdert grønn sofa. Men knallgul eller noe sånt hadde ikke jeg valgt da, det er ikke helt min stil.

Gammel 10-09-08, 20:51   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også godt lilla og ville ikke gått lei den sofaen du viser.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:52   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det er veldig fint!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:55   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har beige sofa, men har kjøpt to lilla godstoler. Er storfornøyd! Er litt lei av at alt skal være så nøytralt i fargen. Kanskje vi må kline til en rød sofa eller noe sånt i tillegg.

Gammel 10-09-08, 20:56   #11
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har lilla sofa! Litt sånn som på bildet der, faktisk. Kanskje den er plomme-farget, når jeg tenker meg om. Jeg tror det vil stå veldig fint til det grå! Jeg kommer nok ikke til å gå lei lilla med det første, men så er jeg veldig lilla av meg i utgangspunktet, og bryr meg ikke så mye om trender i det lange løp.

Det er plommefarget jeg har lyst på. Husker du hvor dere kjøpte den? Og kan jeg spørre om pris?

Gammel 10-09-08, 20:58   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Den der var knallfin! Jeg har også lyst på lilla sofa...hvis vi finner en som passer i forhold til våre behov så kanskje vi kjøper en lilla her også. Vi skal bare ha en liten sofa da. Men jeg hadde gjort det. Men jeg er også veldig lilla av meg. Kunne også vurdert grønn sofa. Men knallgul eller noe sånt hadde ikke jeg valgt da, det er ikke helt min stil.

Grønn sofa er det vi egentlig har. Men mamma og pappa syns den er så fin at de har lånt den - og så har vi deres mørke grå for øyeblikket.
Men har litt lyst på lilla, altså... Nå har vi lilla lys og puter - men har lyst på sofa.

Gammel 10-09-08, 20:59   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Den er hot ja, men jeg hadde ikke gjort det.
Jeg kjøper nøytrale møbler og så liver jeg heller opp med fargerikt tilbehør, sa da kan du faktisk freshe opp en stue når man føler før, for under tusenlappen.

Ja, er det jeg gjør nå med lilla puter og lys. Men syns sofaen er kjempefin!

Gammel 10-09-08, 21:00   #14
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er ikke så oppdatert på hva som er hot og in og sånt, men lilla liker jeg veldig godt og ville nok ikke blitt lei.

Er det jeg tenker også - at lilla er ikke en motefarge som man blir fort lei.

Gammel 10-09-08, 21:01   #15
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har knallrød sofa, og snart skal det en lilla en på plass i den andre stua, så jeg stemmer selvsagt for hot.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:01   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har beige sofa, men har kjøpt to lilla godstoler. Er storfornøyd! Er litt lei av at alt skal være så nøytralt i fargen. Kanskje vi må kline til en rød sofa eller noe sånt i tillegg.

Åh ja, det er kjempefint å ha forskjellig farge på stolene og sofaen. Når jeg tenker meg om ( ) kan vi jo ikke ha to sofaer, men kun én sofa + to stoler. Da kan jeg eventuelt beholde de to mørke grå stolene og kjøpe lilla sofa. Kanskje det er stilig?

Gammel 10-09-08, 21:08   #17
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Den kunne jeg glatt kjøpt! Knallfin!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:11   #18
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hot!

Skulle gjerne hatt lilla sofa, men fornuften seiret, så vi har sorte skinnmøbler (kjedelig, men lettvindt). Nå har jeg akkurat funnet fram høstputer og pledd i lilla, åff kårs!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 21:13   #19
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Hot! Og tror ikke du blir lei den med det første.

Gammel 10-09-08, 21:16   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville elsket å bo med en lilla sofa. De har et fantastisk ulltrekk i aubergine hos Bolia. Vi vurderte den da vi kjøpte sofa, men ettersom vi er sofaspisere måtte vi gå for skinn, som altså ikke kom i aubergine. Go for it!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.