|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Pris på nye vinduer?Jeg har et blyglassvindu jeg gjerne skulle kvittet meg med. Lurer på om det dreier seg om fastpriser på sånt, eller om de må komme på befaring osv. Såfall.. koster befaringen noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris på nye vinduer?Det er vel fastpriser. Ta mål av vinduet og ring. Det billigste blir om det er standard-mål på vinduet. Snakker av erfaring!
![]() |
#3 |
I farta!!
|
![]() Sv: Pris på nye vinduer?Ta mål og ring. Er det standard mål er det som regel fastpris.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Pris på nye vinduer?134 x 217 cm er det om jeg tar med hele greia. *sjekker priser* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skummelt distré...
![]() Sv: Pris på nye vinduer?En ting til. Det er lett å ta feil mål. Min taktekker mann som har gått på tømrern klarte å måle midt på listen fordi det lærte han en gang at var riktig.
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Pris på nye vinduer?Jeg tror jeg ville hatt en på befaring, slik at om de bestilte feil så var det ikke ditt problem. Vi skiftet til et mindre vindu, noe som medførte mye ekstraarbeid og mye materialer, vi betalte da 12.000,- for alt, det syntes ikke jeg var så ille. Det var med alt arbeid og isolasjon og full pakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skummelt distré...
![]() Sv: Pris på nye vinduer?
Mannen min sier at man skal måle hele rammen. Ta av listene så er du sikker på at det blir riktig. Les over og lær!
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Pris på nye vinduer?
Nei jeg regner med at det kommer på 15000 ++. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: Pris på nye vinduer?Er nok lurt å få nokon til å ta mål ja. Svært få som tar mål sjølv iflg mannen. Da må dei ha litt greie på det. Mannen er rundt og tar mål stadig vekk.
![]() |
|
|