|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken stikksag skal man velge?Jeg trenger altså en stikksag, en elektrisk sådan som skal sage litt i dører og benkeplater. Hva skal jeg gå etter? Black & Decker? Hvor kraftig bør den være? Jeg orker ikke legge mere penger i dette enn nødvendig, men vil heller ikke sitte igjen med en stikksag som ikke klarer å sage i isopor en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Test fra 2007: http://forbrukerportalen.no/Tester/2...=1181894109.27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Hitatchi uten tvil. Beste vippesag jeg har hatt.
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Vi har en black and decker stikksag og den kan brukes til det du foreslår uten problemer. Vår stikksag er ca 8 år gammel og holder fortsatt koken.
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Benkeplater er tøft for ei stikksag. Den bør ha justerbar pendelbevegelse av bladet, og være på minst 600 W. Verktøyfritt bladbytte er også greit å ha.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Jeg trekker fram denne gamle og lurer først og fremst på om stikksag er noe jeg trenger når jeg skal sette opp huntonitt-plater på to vegger.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken stikksag skal man velge?Ja, stikksag vil her være praktisk - og vil tippe du klarer deg helt fint med en rimelig modell fra f.eks. Biltema. Min billige Biltema-sag kjøpt i 2005 har i hvert fall vært med å legge bortimot 150 kvm laminat, kuttet sponplater til vegg, skjært ut lufteventiler, kuttet til foringer og en haug andre ting. Eneste jeg har å utsette er egentlig at kabelen blir litt stiv hvis den skal brukes utendørs på vinteren...
![]() |
|
|