|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom AmsterdamJeg skal være en liten uke i Nederland i oktober, de første fire dagene er med jobben i Amsterdam, men deretter har jeg fra lørsdag morgen til mandag kveld for meg selv. Hadde tenkt å bare bli i Amsterdam, men vil gjerne høre om dere har noen tips? |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom AmsterdamJeg synes Utrecht er en nydelig by, samme med Delft. Fine "småruslebyer" med små kafeer og slikt. Rotterdam og Haag har jeg også vært, det er mer større "businessbyer" synes jeg - men jeg er ikke veldig kjent der. Fine for shopping da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom Amsterdam*poff* Sist redigert av banana : 25-09-08 kl 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom AmsterdamSkal du shoppe er det fint i Rotterdam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Nederland - tips om hva jeg kan gjøre utenom AmsterdamDelft hører veldig mye mer ut som et sted jeg har lyst til å slappe av et par dager ja! |
![]() |
![]() |
|
|