Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

+919822103006 ringer stadig til meg....

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 19:33   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

+919822103006 ringer stadig til meg....

Jeg er livredd for det er noen som skal svindle meg, så jeg tar den ikke.

Noen andre som får telefonoppringninger eller?

Gammel 18-09-08, 19:48   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: +919822103006 ringer stadig til meg....

Vi ble terrorisert av et afrikansk nummer en stund. Kontakter telefonselskapet vi har og de hadde fått flere klager og jobbet iherdig med å få det sperret. Nå er det heldigvis stoppet.

Det jeg fikk beskjed om, var at det ikke var farlig å ta den, men man måtte ikke ringe det opp igjen.

Gammel 18-09-08, 19:53   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar aldri tlf når det er sånne jallanumre. Jeg sjekker alltid opp ukjente numre på telefonterror.no, men dette nummeret lå ikke inne der.

Gammel 18-09-08, 19:54   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min datter blir oppringt fra Hong Kong. +85216160000.
Første gangen ringte de heldigvis på natta, så jeg har nå fått fortalt henne at hun ikke skal ta den eller ringe tilbake igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:22   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har hatt noen runder her med slike tlfnr, men har blitt slutt på de nå og vi kontaktet tlfoperatøren vår og de gjorde det de kunne for å få stoppet de nummerene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:45   #6
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Jeg har også blitt oppringt fra et +23-nr. Det er fra et land i Afrika (husker ikke hvilket, men har sjekket det opp).
Lenge siden sist, men de holdt på i netsen 2 år. Hver gang kjeftet jeg inn i røret, om at de hadde kommet til Norge, og de skulle slutte å ringe.

Gammel 18-09-08, 20:54   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk telefon igår med en engelsktalende stemme som opplyste at vi kunne vinne tur til karibien. Særlig.

Gammel 18-09-08, 21:23   #8
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tar aldri tlf når det er sånne jallanumre. Jeg sjekker alltid opp ukjente numre på telefonterror.no, men dette nummeret lå ikke inne der.

Ikke jeg heller og jeg sjekker også alltid med telefonterror. Kjekt nettsted Har også sporet opp norske telefonselgere via den nettsiden og mailet dem og sagt i fra om at jeg har reservert meg mot telefonsalg hos Brønnøysund for flere år siden. Og hvis de ikke slutter å ringe meg så tar jeg saken videre, de har vært raske med å stryke meg av listene sine da ja.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:58   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er livredd for det er noen som skal svindle meg, så jeg tar den ikke.

Noen andre som får telefonoppringninger eller?

Vi har også fått oppringning fra et sånt jallanummer, og med tilbud om å vinne tur til Karibien. "Ja jøss, og alt dere trenger for at jeg skal ha "vinnersjanse" er vel personnummer og VISA-nummer"?
De la faktisk på.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:50   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Bra sjuggerpløm.

Gammel 19-09-08, 19:53   #11
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Vi fikk telefon igår med en engelsktalende stemme som opplyste at vi kunne vinne tur til karibien. Særlig.

Det fikk jeg også her om dagen, men jeg fikk høre at jeg faktisk hadde vunnet turen jeg da...

Særlig, liksom...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.