Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dr. Martens til barn? Noen som har prøvd?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 23:39   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dr. Martens til barn? Noen som har prøvd?

Jeg er veldig glad i dr. martens. De produserer jo også barnesko. Noen som har prøvd dem? - Er de kurrante eller tunge?

Gammel 18-09-08, 23:45   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dr. Martens til barn? Noen som har prøvd?

For mange, mange år siden da disse var så populære fikk min da åtteårige datter et par halvhøye støvler.
Hun er og har alltid vært kresen på skotøy.
Disse støvlene "bodde" hun i, i hele to år før jeg fikk stjålet dem og lagt de vekk. De var jo da ALTFOR små selv om hun nektet for det.
De er SÅ slitt at jeg har spart dem til henne, til og med sømmen bak har gått opp. *mimrer*
Jeg har selv hatt noen par, og de er litt tunge ja, men utrolig gode å gå i.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 02:55   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Eldste her har hatt et par sandaler.
De var ihvertfall veldig gode.

: elsker dr. Martens:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 08:08   #4
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Lillesøster har arvet et par nesten ubrukte Dr. Martens i rød lakk (!) Høres kanskje litt voldsomt ut, men det er faktisk ganske stilige. Litt store enda, men til våren kanskje Kjennes bittelitt tyngre ut enn gore-tex, men de skal ikke brukes barnehagen o.l, bare på biltur/vogntur/besøk.

Gammel 22-09-08, 03:28   #5
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Det er gulle, gulle gullgodt! De er supre i sålen, og nydelige for barneføtter.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:24   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det jeg leser. Skal sannelig meg kjøpe et par til våren jeg altså! (Eller kanskje nå, så kan gutten bruke de som alternativ til gore-tex når han skal bare være fin)

Gammel 22-09-08, 12:25   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker det jeg leser. Skal sannelig meg kjøpe et par til våren jeg altså! (Eller kanskje nå, så kan gutten bruke de som alternativ til gore-tex når han skal bare være fin)

Selges de i Trondheim?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 11:45   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Selges de i Trondheim?

Uvisst. De selges på ebay nemlig.

Gammel 23-09-08, 12:58   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det går jo an å høre med Hot Rod (om de fortsatt finnes?) om de kan ta inn noen eks. av barnemodellen. De er/var i alle fall størst på Dr. Martens i gamle dager.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 13:02   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det går jo an å høre med Hot Rod (om de fortsatt finnes?) om de kan ta inn noen eks. av barnemodellen. De er/var i alle fall størst på Dr. Martens i gamle dager.

De er det fortsatt. Kan være de har inn barnesko der også - men det blir billigst å kjøpe fra nett. *gjerrig*

Gammel 23-09-08, 13:50   #11
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De er det fortsatt. Kan være de har inn barnesko der også - men det blir billigst å kjøpe fra nett. *gjerrig*

Var innom å spurte for noen uker siden.
Fikk da beskjed om at det kom de aldri til å ta inn, for det passet ikke inn i butikken deres (eller noe sånt).
Så prøvde jeg å spørre om hun visste om noen andre steder de kunne ha til barn, det tvilte hun sterkt på for de er de største på dr. martens i byen her.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 14:21   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er ikke Dr Martens veldig, veldig stive før de er brukt en stund? Eller er det bare voksenvarianten?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.