|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
![]() Barneklær i FrankrikeSkal på høstferie til Frankrike. Og det passer fint med at garderoben til de små håperfulle trenger fornyelse... nøye plalagt dette - har ikke kjøpt noe særlig nytt til skolestart eller til høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barneklær i FrankrikeDe har jo mye fint i frankriket og om du passer på og få tax-free for tourist så blir det jo enda billigere . Jeg liker jo veldig godt Petit bateau , gode plag som tåler å bli brukt . En annen favoritt er Sergent major , og du pareil au meme . Sistnevte er i HM prisklassen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Barneklær i FrankrikeÅ ja, jeg handlet noe i en veldig fin butikk i Cannes! Tror det er en kjede. Det var rimelig, og de hadde masse fine farger. Husker ikke hva butikken heter, men kan sjekke på lappen til klærne i morgen.
![]() |
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Barneklær i Frankrike
Det er masse flotte kjedebutikker med bare barnetøy jeg husker ikke navnene. Men jeg har faktisk kjøpt en del barneklær på C&A både i Paris og Nice, mye kjipt men litt billig gull innimellom. (Den er jo i KBH også) Jeg synes IKKS, har utrolig mye tøft, men det er litt dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
![]() Sv: Barneklær i FrankrikeTusen hjertelig - har notert ivrig og skal ut å shoppe barneklær. Gleder meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|