|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Billigste alternativ for parkering og overnatting ved OSL?Vi skal på ferietur til vinteren og skal reise tidlig om morgenen. Vi vurderer å overnatte i nærheten av OSL og jeg ser på nett at det er mange alternativer. Har dere noen spesielle steder å anbefale for en familie på fem (derav en baby)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billigste alternativ for parkering og overnatting ved OSL?Vi bruker alltid Valet parkering når vi har bilen med til Gardermoen. Middels dyrt i forhold til parkering inne på flyplassområdet, og i praksis er bilen rett utenfor døra.
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Billigste alternativ for parkering og overnatting ved OSL?Har ikke sjekket prisene jeg, men hva med Norlandia Hotel? Det går shuttle til/fra terminalen. Det ligger rett over veien til Gardermoen Parkering, der koster parkeringen 390 kr for en uke og 580 for to uker.
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Billigste alternativ for parkering og overnatting ved OSL?Disse har min familie brukt endel.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billigste alternativ for parkering og overnatting ved OSL?
Jepp!
![]() |
|
|