|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige...Hvis du er ute av landet mer enn 24 timer så har du lov til å ha med varer for 6000kr uten å måtte fortolle. Under 24 timer så er grensen 3000kr. Så noen ganger kan man bare pakke vognen i bagasjen og kjøre med rette.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige...Ta den ut, og trill litt med den, slik at den ser ut som om den er litt brukt :snyter: |
|
|
|
#4 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige...Det tenkte jeg ikke på engang, da vi kjøpte vognen i Sverige.
|
|
|
#5 |
|
nygift
|
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige ...Tenkte ikke på det en gang, men vi var bare på dagstur.
|
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige ...Den har blitt puttet i bilen og tatt med hjem. Første gangen tror jeg ikke vi pakket den ut fra pappesken en gang. Når jeg tenker meg om så tok vi med en vogn for et vennepar også. Sannelig bra vi ikke ble stoppet.
|
|
|
#7 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har kjøpt vogn i sverige ...Puttet i bilen og tatt med hjem. Leide inn pappa til oppgaven.
|
![]() |
|
|