Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ny kålåkerunge til jul!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 08:08   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny kålåkerunge til jul!

Andrea, min mellomste, ønsker seg fryktelig enda en kålåkerunge til bursdag eller jul (hun har bursdag rett før jul).

Da vi kjøpte de to hun allerede har, fantes det mange av dem i butikkene i Norge, nå finner jeg ingen.
Ebay ble igjen redningen, og i natt ble denne lille karen kjøpt .
Er han ikke bare helt skjønn?
Navnet er Felix Eldwin .

Hun har to dukker med langt hår fra før og kommer til å bli overbegeistret for denne lille guttebabyen!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 62cb_1.jpg (11,3 KB, 50 visninger)
Filtype: jpg 6398_1.jpg (18,1 KB, 51 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:23   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny kålåkerunge til jul!

Fin dokke med fint navn.

Gammel 22-09-08, 08:42   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fin han var!
Jeg elsker de gamle Tjorvendukkene. Skulle ønske jeg hadde ei jente så jeg kunne kjøpt ei sånn. Gutten min liker absolutt ikke dukker.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:43   #4
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Så søt han er.

Min minste fikk på 1-årsdagen sin, da flommet det av dem - etter det har jeg ikke sett noen.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:50   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Junior har forresten en sånn, han heter Jon Tobias og ser ut som en svenske.

Gammel 22-09-08, 09:25   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi har også kjøpt Kålåkerdukker på e-bay - tre stykker, en gutt og to jenter De er så søte!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:26   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Så fin han var!
Jeg elsker de gamle Tjorvendukkene. Skulle ønske jeg hadde ei jente så jeg kunne kjøpt ei sånn. Gutten min liker absolutt ikke dukker.

Mine to yngste gutter er Kålåkerdukkefrelst

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:24   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Den var tøff.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:47   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin var den! Jeg synes kålåkerdukkene er kule.

Poden har også en kålåkerdukke. Han heter Arne Julius, og har vel strengt tatt aldri vært særlig populær. Her er et bilde fra deres første møte:

Gammel 25-09-08, 21:29   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vil ikke akkurat kalle det kjærlighet ved første blikk....

Gammel 25-09-08, 21:45   #11
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Kul!

Hva heter de dokkene på engelsk?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 22:09   #12
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Kul!

Hva heter de dokkene på engelsk?

Cabbage patch kids

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.