|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Ammende mor kastet av flyet (MSNBC)http://www.msnbc.msn.com/id/15720339/?from=ET |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetDet ville ikke skjedd i Norge.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetJeg kan ikke tenke med at noe slikt kunne skje i Norge. Det er forhåpentlig et amerikansk fenomen.
![]() |
#5 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetFysjameg, tenk om noen hadde fått et glimt av en pupp. De hadde jo blitt merket for livet. Takk og lov at de fikk kastet henne av før ulykken var ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetTror egentlig ikke dette kunne skjedd i Norge, men man vet jo aldri...
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetEr det mulig? Jeg har da kastet ut puppen i tide og utide på mange flyturer.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetHåper virkeleg dette ikkje kunne skjedd her til lands. I så fall hadde eg blitt kasta ut mange gongar alt. Praktisk å amme opp og ned for å unngår øretopp da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetJeg så en videosnutt, av noen mødre som protesterte ved å ganske enkelt sitte seg ned på flyplassen og amme åpenlyst. Herlig!
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetJeg tenkte "dette må være USA" før jeg åpnet linken. Helt idiotisk, jeg blir skikkelig provosert.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyet
Nei, dette kunne ikke skjedd i Norge. Dessuten oppfordres mødre til å amme/gi flaske ombord i fly ved landing.
![]() |
#13 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetSykt, sykt, sykt. Det er dessverre litt sånn det er her borte, selv om dette var verre enn noe annet jeg har hørt om, og det er nok ikke helt dagligdags. Heldigvis finnes det tøffe mødre som dette, som ikke finner seg i det, og kjemper for at amming offentlig etter hvert skal bli mer godtatt. Det blir fler og fler som kjemper for det, og heldigvis færre og færre idioter som denne flyvertinnen og hennes kolleger. Blir spennende å se om jeg får noen reaksjoner når jeg setter meg på restaurant og ammer uten teppe over. Føler meg litt som en
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetHimmel og hav, men jeg er jo i grunn ikke overrasket. Er det et land som er kjent for dobbeltmoralen sin så er det USA. Å se litt bryst når en mor ammer sitt barn er fy-fy, men silikonpupper i de mest ekstreme utringninger er helt OK. Jadda.
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetOg jeg forstår ikke at man kan bli sur for å måtte dekke seg til litt. Det var vel ingen som nektet henne å amme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ammende mor kastet av flyetTror ikke noe slikt kunne ha skjedd i Norge, men man vet aldri.
![]() |
#17 |
Leser
|
Jeg tror heller det var landet enn alderen på barnet.
![]() |
#18 |
kamerat
|
Det har jeg faktisk sett, eller nesten. På t-banen i Oslo. Det var en afrikansk dame heldekket i svart fra topp til tå, med bare øynene synlige. Babyen hennes skrek veldig, og jammen viste det seg ikke at det var en kjekk liten spalte i de heldekkende gevantene hennes. Hun hentet fram tilstrekkelig mye av puppen og la ungen uanfektet til. Midt i ettermiddagsrushet på t-banen med masse folk overalt. Det syntes jeg var en ganske kul og godt prioritert holdning.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg hadde blitt irritert. Hun satt jo innerst ved vinduet, helt bak i flyet, og mannen satt ved siden av henne. Hvem i himmelens navn kunne se puppen hennes, om de ikke bøyde seg skikkelig frem og kikket? Men klart, noen MÅ jo bare kikke (ellers hadde jo ikke offentlig amming vært noe problem, om ingen kikket), for så og klage etterpå.
![]() |
#20 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Tja.. Fikk litt følelsen av at jeg ikke ville likt å bli "oppdratt" slik. Hadde nok nektet om det var på den måten det skjedde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|