Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tripp-Trapp stol spørsmål

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 02:00   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tripp-Trapp stol spørsmål

Tvillingene fikk hver sin stol med full pakke med ekstrautstyr til dåpen, og jeg har ett monteringsprosjekt gående. Men jeg synes det er umulig å få montert både pute og seler samtidig. Puten er for trang, og det er vanskelig å få satt på den plastdimsen som man skal feste selene i. Noen som har klart å få på pute, seler og småbarnsinnlegget samtidig?

Vurderer å droppe putene, men da får jeg sikkert pepper av muttern som har betalt tre-firehundre kroner x2 for noen stykker stoff. Synes putene er pes, siden man må skru opp skruene for å ta de av og på. Ikke bare bare å hive i maskinen. Ellers synes jeg at stolene er mye kulere uten puter, og barnas komfortbehov må vurderes opp mot mors estetiske krav.

Sist redigert av Koma : 24-09-08 kl 02:08.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.