|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Tips til ferdigsydde barnegardiner?Jeg nekter å kjøpe prinsessegardiner til LilleSola og dermed har jeg et problem.
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Stoff og Stil syr på mål, ikke tror jeg det koster allverden heller. Jeg mener at de har et stoff med sommerfugler på. De har uansett veldig mye å velge på.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?De har noe ferdigsydde på Princess også, som er lystette. Snuppa har, du kan jo se når du kommer på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?Jentungen min har sommerfuglgardiner, jeg kjøpte stoff på Tannum tekstil og fikk søsteren til en bekjent av en venninne til å sy for meg, hun tok ikke mange kronene. Fikk foret dem med lystett stoff.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?Vi har rullgardin under liftgardin.
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?Jeg har kjøpt på Kid. Kvaliteten er ikke allverden, men det funker. Kjøpte lystett rullegardin på Princess. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?Jeg har noen som storesøster ikke skal ha lenger. De er rosa med sommerfugler og sånt på. Dem kan du få.
![]() |
|
|