Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til ferdigsydde barnegardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 10:09   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til ferdigsydde barnegardiner?

Jeg nekter å kjøpe prinsessegardiner til LilleSola og dermed har jeg et problem. Rommet hennes skal ha sommerfugl-tema, men det trenger ikke nødvendigvis være sommerfugl-gardiner. Vi må ha lystett rullegardin også. Noen som vet om noen fine barnegardiner? Gjerne på nett også. Liftgardin funker kanskje dårlig sammen med rullegardin?

Gammel 24-09-08, 10:18   #2
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til ferdigsydde barnegardiner?

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men Stoff og Stil syr på mål, ikke tror jeg det koster allverden heller. Jeg mener at de har et stoff med sommerfugler på. De har uansett veldig mye å velge på.

Gammel 25-09-08, 11:02   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

De har noe ferdigsydde på Princess også, som er lystette. Snuppa har, du kan jo se når du kommer på besøk.
Ellers har Susse lagd noen fantastisk fine gardiner til Ruska. Lyse gardiner som hun har hengt opp sommerfugler i, mener jeg å huske. Fant ikke det innlegget nå, skal se litt til.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 11:09   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentungen min har sommerfuglgardiner, jeg kjøpte stoff på Tannum tekstil og fikk søsteren til en bekjent av en venninne til å sy for meg, hun tok ikke mange kronene. Fikk foret dem med lystett stoff.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:17   #5
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har rullgardin under liftgardin.
Jeg foreslår noe nøytralt i en ensfarget farge. Lys grønt, Lys rosa osv. Noe som ikke vekker for mye oppsikt. Du kan sy på store sommerfugler som er litt gjennomsiktige. De får du på KID.

Gammel 27-09-08, 22:18   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt på Kid. Kvaliteten er ikke allverden, men det funker. Kjøpte lystett rullegardin på Princess.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:56   #7
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen som storesøster ikke skal ha lenger. De er rosa med sommerfugler og sånt på. Dem kan du få.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg GArdiner.jpg (179,2 KB, 29 visninger)

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.