Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bye bye dreads..

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 23:16   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Bye bye dreads..

Idag har jeg tatt ut alle dreads'a i håret mitt.. Det var sinnsykt deilig å greie igjennom det etterpå.. Så nå har jeg kuret det, og skal ikke vaske den ut før i morgen.. Mannen min synes jeg var så fin nå.. Håret er blitt tørt og med kuren i fikk jeg skikkelig 80-talls look.. hihi skikkelig ille!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:26   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bye bye dreads..

Dreads er gruuuusomt, tipper du ser finere ut nå ja.

Gammel 20-11-06, 23:27   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hva i all verden er dreads?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:29   #4
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dreads er gruuuusomt, tipper du ser finere ut nå ja.

Syns det er fint jeg! Var egentlig fornøyd, men ble skikkelig lei av de etterhvert.

Gammel 20-11-06, 23:30   #5
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Og hva i all verden er dreads?

Sånn Bob Marley hår. Det var en som spurte om jeg hadde tovet håret mitt.. hihi

Gammel 20-11-06, 23:33   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh...
Skjønner godt at du er glad de er ute.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:35   #7
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Og det kunne du vel nesten svare ja paa

Gammel 20-11-06, 23:38   #8
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kledde dreadsa du da, sto i stil til Noa Noa stilen

Men jeg skjønner godt at det er deilig å endelig kunne gre håret ordentlig. Men kjenner jeg deg rett så er det vel ikke lenge før du finner på noe annet hipt...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:41   #9
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Du kledde dreadsa du da, sto i stil til Noa Noa stilen

Men jeg skjønner godt at det er deilig å endelig kunne gre håret ordentlig. Men kjenner jeg deg rett så er det vel ikke lenge før du finner på noe annet hipt...

hihi.. sitter i tenkeboksen nå ja..

Gammel 20-11-06, 23:42   #10
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Og det kunne du vel nesten svare ja paa

Gammel 20-11-06, 23:51   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må være utrolig deilig å endelig få gredd håret skikkelig, ja!
Grattis med ny look!

Gammel 21-11-06, 00:49   #12
cilen

cilen sin avatar

Standard

Gammel 21-11-06, 00:53   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Kjempefint!

Gammel 21-11-06, 00:55   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, du er en av de få, om ikke den eneste, kvinnen jeg har sett som passer dreads! Men jeg liker det ikke allikevel hehe. Synes ingen passer det der, vel bortsett fra deg da.

Gammel 21-11-06, 01:12   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Idag har jeg tatt ut alle dreads'a i håret mitt.. Det var sinnsykt deilig å greie igjennom det etterpå.. Så nå har jeg kuret det, og skal ikke vaske den ut før i morgen.. Mannen min synes jeg var så fin nå.. Håret er blitt tørt og med kuren i fikk jeg skikkelig 80-talls look.. hihi skikkelig ille!

Jeg forstår ikke hva du mener med "tatt ut" jeg da.... for dreads er vel ditt eget hår, eller hadde du dread-extensions?

Dreads KAN være kult det, og du er vel en av de jeg synes det så kult ut på! Absolutt Her jeg bor er det mengder med folk som har dreads, skikkelig YA MAN!

Men dette er ikke spesielt fint...:

Gammel 21-11-06, 08:31   #16
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jøss, du er en av de få, om ikke den eneste, kvinnen jeg har sett som passer dreads! Men jeg liker det ikke allikevel hehe. Synes ingen passer det der, vel bortsett fra deg da.

Det er veldig viktig å se ren og pen ut når man har sånn hår. Ellers ser det skittent og fælt ut. Det samme synes jeg med hull i nesen..

Gammel 21-11-06, 08:34   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kledde dem veldig, veldig godt!!!

Får vi se etter-bilde?

Gammel 21-11-06, 08:35   #18
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg forstår ikke hva du mener med "tatt ut" jeg da...

sier det bare på den måten... gredd ut!

Gammel 21-11-06, 08:36   #19
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Du kledde dem veldig, veldig godt!!!

Får vi se etter-bilde?

hihi.. av 80-tallsveisen?

Gammel 21-11-06, 08:38   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hihi.. av 80-tallsveisen?

JA!!!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.