Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snakk om å gjøre ting i ørska!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 07:43   #1
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Stort smil

Snakk om å gjøre ting i ørska!

Tør påstå jeg var trøtt i dag morges.
Klarte å ta begge linser på samme øye !
Holdt også på å glemme å ta på truse før buksa!!

Tror jeg må sove litt i helga!!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 07:55   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snakk om å gjøre ting i ørska!

Høres ut som du trenger litt søvn ja.

Gammel 26-09-08, 08:34   #3
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Ah. Kjenner ikke deg, men trenger ikke være Sherlock Holmes for å dedusere at du har minst ett barn under tre år..?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 08:37   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-09-08, 08:38   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høres kjent ut, ja....

Gammel 26-09-08, 08:38   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg nesten kaffe i nesa her.

Gammel 26-09-08, 08:42   #7
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Ah. Kjenner ikke deg, men trenger ikke være Sherlock Holmes for å dedusere at du har minst ett barn under tre år..?

Har ikke det heller, men det er et sjokk for kroppen hver morgen når den må ut av senga kl 0530 . Legge seg tidlig vet jeg nemlig ikke hva betyr...

Gammel 26-09-08, 09:52   #8
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Har ikke det heller, men det er et sjokk for kroppen hver morgen når den må ut av senga kl 0530 . Legge seg tidlig vet jeg nemlig ikke hva betyr...

Ah, vel, det bekrefter at Holmes-metoden bare virker for folk med forfatteren på sin side.
Hva jobber du med?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 10:04   #9
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt å høre at en ikke er alene. Idet jeg sykler til barnehagen med vesla bakpå i morges, kommer jeg på at katten ikke gikk ut sammen med oss. Ser på klokka, finner ut at jeg ikke rekker å drar tilbake, så jeg ringer eksen og spør om han kan gå innom og slippe ut katten. Ti miuntter senere kommer jeg på at jeg gikk jo ut med katten en halvtime før jeg og vesla dro i morges...

Er det for sent å skylde på ammetåka et drøyt år etter at en har sluttet å amme?

Gammel 26-09-08, 10:24   #10
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Godt å høre at en ikke er alene. Idet jeg sykler til barnehagen med vesla bakpå i morges, kommer jeg på at katten ikke gikk ut sammen med oss. Ser på klokka, finner ut at jeg ikke rekker å drar tilbake, så jeg ringer eksen og spør om han kan gå innom og slippe ut katten. Ti miuntter senere kommer jeg på at jeg gikk jo ut med katten en halvtime før jeg og vesla dro i morges...

Er det for sent å skylde på ammetåka et drøyt år etter at en har sluttet å amme?

Nei, jeg synes ikke det !
Når vi gikk på skolen så la vi jo skylla på BCG-sprøyta i uker etterpå.

Gammel 26-09-08, 10:28   #11
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Ammetåka varer evig når den først har kommet har jeg funnet ut.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.