Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Opplysningshefte om hvordan barn blir til

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 10:29   #1
Biggen
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2008
Biggen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opplysningshefte om hvordan barn blir til

Hjelp! Jeg prøver å få tak i et lite hefte som heter "Til deg som undrer - fra RFSU". Det er et lite hefte for barn som forklarer åssen barn kommer til verden. Er det noen som har et slikt eller vet hvor man kan få tak i det? pleeease...

Biggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 12:20   #2
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Opplysningshefte om hvordan barn blir til

Kan du ikke kontakte RFSU og høre om de kan hjelpe deg?

Gammel 26-09-08, 12:27   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opplysningshefte om hvordan barn blir til

Hvis du ikke får tak i det heftet, kan jeg på det varmeste anbefale boken Slik ble jeg til. Den forklarer alt om befruktning og fødsel, på en utrolig morsom, varm og veldig lite "pinlig" måte. Vi leste den masse for Frøkna på fire år da jeg var gravid med Blobben.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.