Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dårlig start på dagen.

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 09:49   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Dårlig start på dagen.

Våknet opp grytidlig, frysende med en grusom sår hals. Ryggen hadde også låst seg.
Det var bare å komme seg opp og bevege seg.
Slipper så hundene ut i løpestreng, mens jeg lager meg en kopp varm kaffe, for å komme i gang. Så hører jeg et forferdelig spetakkel. En av hundene var kommet løs, og sto på naboens gårdsplass og bjeffet mot henne. Jeg trodde hun bjeffet på preseningen til en annen nabo, den er så nifs når det blåser(synes hun). De andre sto i bånd og bjeffet like høyt. Det er første gang noen slikt har skjedd på alle de årene vi har hatt hund. Det nytter neppe å si at hunden er verdens snilleste, hun ser virkelig fryktinngydende ut når hun setter igang. Jeg håper bare den stakkars damen tør å komme hjem igjen.

Gammel 21-11-06, 09:57   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dårlig start på dagen.

Huff ikke koselig! Håper du har fått satt deg ned med kaffen din nå
God bedring!

Gammel 21-11-06, 10:18   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, slikt er kjedelig!

Kanskje naboen kan få en liten blomsterkvast, eller noe slikt - "fra hunden" -
med noen forklarende ord fra deg om hva som skjedde?

Håper dagen tar seg opp for deg!

Gammel 21-11-06, 10:30   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Takk for trøst.
Det var en god ide, Inagh, jeg skal få tak i noen blomster til den stakkars dama. Jeg hadde festet halsbåndet på feil sted, så hun hadde dratt hele båndet av seg. Det var helt klart min skyld.

Gammel 21-11-06, 15:47   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Uff da, ikke noen bra start på dagen. Det var en lur ide Inagh kom med.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 16:14   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånt er kjipt når det skjer, men håper naboen din taklet det greit tross omstendighetene?

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 16:28   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Håper kroppen og dagen ble bedre utover dagen.

Å gi naboen blomster og ta en rat med henne setter hun nok veldig stor pris på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.