Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nesten så man burde giftet seg igjen jo. Nesten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 11:15   #1
Left
Passiv

Standard

Nesten så man burde giftet seg igjen jo. Nesten

Så utrolig mange fine brudekjoler!

Denne var bare overjordisk vakker. Tror det må være den fineste kjolen jeg har sett.

Jeg har brukt opp sjansen min, men det er kanske andre her som ikke har gjort det. Lekkert lekkert

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:42   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nesten så man burde giftet seg igjen jo. Nesten

Søren heller, nå vil jeg også gifte meg igjen. Med samme mannen selvfølgelig, men annen kjole. Man bør fornye løftene, og holde skikkelig bryllupsfest, hvert 5. år, sant? :håper:

Mye lekkert her ja.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 11:44   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Åhh, drømme drømme.

Ein må jo nesten gifte seg i Norge og ikkje sant ? Sammen med familie og sånt ?

Gammel 28-09-08, 11:49   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Den første kjolen er faktisk veldig lik den jeg giftet meg i! Bare litt mer stoff over skuldrene, men ellers "helt" lik.

Har ikke lyst til å gifte meg igjen, med tanke på natten før dagen da jeg fikk hysterisk anfall og sov bare 3 timer...

Gammel 28-09-08, 11:58   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Mens jeg har lovt meg selv at hvis jeg noen gang finner på å gifte meg igjen, skal det være med en som har full forståelse for at jeg ikke orker å ikle meg det svære, hvite opplegget igjen.

Fine kjoler, da. På andre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:17   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sååå fine! Særlig nummer 2! *ugift*

Gammel 28-09-08, 12:37   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Mens jeg har lovt meg selv at hvis jeg noen gang finner på å gifte meg igjen, skal det være med en som har full forståelse for at jeg ikke orker å ikle meg det svære, hvite opplegget igjen.

Fine kjoler, da. På andre.

Har man gjort det, så har man jo gjort det synes jeg.
Man kan godt gifte seg igjen, men ikke i en slik kjole. Jeg er forresten ferdig med den giftinga generellt sett.

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:38   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Man kan godt gifte seg igjen, men ikke i en slik kjole. Jeg er forresten ferdig med den giftinga generellt sett.

Kan man ikke gifte seg i årntli' brudekjole flere ganger? Hvis man mot formodning skulle ha lyst, lissom? Er det en regel jeg ikke har fått med meg?

Gammel 28-09-08, 12:40   #9
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Dette høres ut som en kommentar fra 50-årene.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 13:28   #10
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Kan man ikke gifte seg i årntli' brudekjole flere ganger? Hvis man mot formodning skulle ha lyst, lissom? Er det en regel jeg ikke har fått med meg?

Klart man kan! Ingen regel som sier noe annet, bortsett fra at når du ser den samme personen i sitt 3. bryllup og sin 3. kjole, så blir det litt sånn; "Åååååh!! Så fin du var!!....igjen..." Been there - done that, lizzm! Mister litt av sjarmen... ...ikke meg, azza; holder med ett hysterisk anfall...!

Gammel 28-09-08, 13:30   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fnis. Så rare dere er.

Gammel 28-09-08, 13:32   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg som ikke hadde sånn svær kjole, men en helt enkel en og giftet meg hos sorenskriveren kan vel ha en sånn der kjole å gifte meg i kirka?

Skulle ha hatt den hvite med rødt bak på.

Gammel 28-09-08, 13:39   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg giftet meg i hjemmesydd, rød kjole, og jeg synes fortsatt ikke de lager brudekjoler som overgår min.

Du fleiper, ikke sant?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 13:41   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du fleiper, ikke sant?

Sikkert ikke.

Jeg stod ved siden av en gravid, røykende dame som utbrøt at hun måtte stumpe røyken før januar, for da skulle hun gifte seg og det tar seg virkelig ikke ut å røyke når man går i brudekjole.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 13:42   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Nesten så man burde giftet seg igjen jo. Nesten

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Ein må jo nesten gifte seg i Norge og ikkje sant ? Sammen med familie og sånt ?

Man kan godt gifte seg igjen, men ikke i en slik kjole. (..)

Er du seriøs, lizzåm?
Man kan da gifte seg i akkurat det man vil, så mange ganger man orker.

Jeg synes ingen av de kjolene var noe særlig, bortsett fra den nederste som var ganske enkel og fin, med litt mindre dill hadde den vært enda finere.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 13:43   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg stod ved siden av en gravid, røykende dame som utbrøt at hun måtte stumpe røyken før januar, for da skulle hun gifte seg og det tar seg virkelig ikke ut å røyke når man går i brudekjole.

Det gjelder å ha prioriteringene i orden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 14:01   #17
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Man kan faen meg begynne å lure på enkelte altså. Tro om dama gir ungen cola fordi fargen matcher klærne ungen har på seg.

Nesten sånn at jeg får litt lyst til gifting når jeg ser kjole nummer en og nummer tre, men bare nesten, hold your horses Inter!

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 14:25   #18
Left
Passiv

Standard

Neida, det er bare en sjuggerplømsk regel.
Hva andre måtte gjøre er ikke min sak - dere må gjerne gifte dere alt dere gidder

Sist redigert av Left : 28-09-08 kl 14:34.
  Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 03:53   #19
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Man kan faen meg begynne å lure på enkelte altså. Tro om dama gir ungen cola fordi fargen matcher klærne ungen har på seg.

Nesten sånn at jeg får litt lyst til gifting når jeg ser kjole nummer en og nummer tre, men bare nesten, hold your horses Inter!

Klarer ikke..

Gammel 29-09-08, 07:49   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Klarer ikke..

Vi er ikke der helt enda
Lover å si fra når vi kommer så langt, for hallo jeg kan jo ikke gjøre sånt uten deg der!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.