|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Til alle kvinner (og litt til gutta)Nytt konsept for neste Robinsonkonkurranse 6 gifte menn blir nedsleppt på en øy med bare 1 bil og 3 barn hver i 6 uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)
Ikke jeg heller.
![]() |
#5 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)Dette hadde pappaene hatt godt av!!
![]() |
#9 |
What?!
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
![]() |
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)
![]() |
![]() |
#11 |
Fjott
|
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)Jeg skal visst aldri få kalle meg mamma tror jeg, for det løpet der kommer jeg aldri til å gjennomføre. Ubekvemme sko i hverdagen, nei vet du hva, og skoleprosjekter får de gjøre selv ( ikke vært aktuellt enda, så kan vel egentlig ikke uttale meg) .
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)Sånn bortsett fra skjønnhetsgreia (den hadde ingen av oss fikset særlig bra) tror jeg nesten mannen min hadde klart denne testen bedre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)Hvis det der skal gjøres uten å holde full jobb ved siden av, så er det fandenskjæremeg ikke så mye å skryte av som det høres ut til. Alt høres mye ut når man ramser det (fort) opp. Det minner meg litt om hjemmeværende vestkantfruer jeg møtte på Elixia på dagtid da jeg hadde permisjon (og selv syns jeg levde et slaraffenliv...). Å gid og gid så travelt de hadde det med alle sine ærender og lakkering av negler og hvahardu.
![]() |
#14 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Til alle kvinner (og litt til gutta)Min mann hadde nok bestått testen med glans, og det uten seks ukers robinsonopphold. Ikke tror jeg han er veldig spesiell heller egentlig.
![]() |
|
|