Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Engelens spill - av Carlos Ruiz Zafón

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 09:52   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Engelens spill - av Carlos Ruiz Zafón

Noen som har lest den? Jeg fikk den i posten i går, helt glemt å avbestille fra Bokklubben. Men jeg har jo lest Vindens skygge av samme forfatter og elsket den. Skal jeg beholde denne tro?

Gammel 02-10-08, 10:00   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Engelens spill - av Carlos Ruiz Zafón

Samme her! Bortsett fra at jeg bare "glemte" det da. Hadde litt lyst på den, nemlig. Skal lese den etterhvert!

Gammel 02-10-08, 10:37   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er såvidt kommet igang. Problemet er at jeg ikke husker noe som helst av Vindens Skygge, og lurer på om det vil gi en kjipere leseropplevelse.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:43   #4
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal jeg lese!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 10:51   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er igjen forbannet på bokklubben. Er rimelig sikker på at jeg avbestilte denne. Men den har kommet i min postkasse også. Jeg sender den tilbake i forbannelsen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:01   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg er igjen forbannet på bokklubben. Er rimelig sikker på at jeg avbestilte denne. Men den har kommet i min postkasse også. Jeg sender den tilbake i forbannelsen.

Jeg har meldt meg ut av bokklubben (nye bøker). Gjorde det sent i sommer. Men vips så kom det to bøker i postkassa likevel. Da jeg tok en nærmere titt på giroen var det fra "Krim og spenning" ?
Der var jeg ikke medlem engang.

Da jeg ringte sa de at jeg hadde meldt meg inn i juli (nei?) -og ut igjen i september. Det går vel strengt tatt ikke an.

Jeg synes jeg kunne fått behold bøkene - men de sendte slike returlapper, så jeg måtte sende de tilbake.

Men tilbake til boka.
Behold den du, så kan jeg få låne den etterpå!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:10   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg hadde jo så mye kluss med bokklubbene i sommer også. :frustrert:
Men sikkert en god bok ja.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:05   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Engelens spill - av Carlos Ruiz Zafón

Jeg skal lese den når jeg er ferdig med Vindens skygge.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.