|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Er det sært å reise alene? | |||
Ja, sært, uansvarlig og einstøingaktig. I would never! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,70% |
Si det? Tanken har aldri slått meg |
47 | 31,76% |
Herlig! Fred og ro og ingen som oppfordrer til shopping på ublu tidspunkt. Eller shopping whatsoever |
95 | 64,19% |
Dustepoll |
2 | 1,35% |
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Å reise alenePåll coming up. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneSynes det hørtes veldig deilig ut, og jeg kunne fint funnet på å gjøre det selv hvis anledningen bød seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg synes det høres fint ut. Jeg hadde bestilt tur til england, men alt kræsjet så jeg fikk ikke dratt. Men da ville det vært fem dager aleine
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneAldri tenkt tanken, men høres unektelig deilig ut.
![]() |
#5 |
Trøtt
|
![]() Sv: Å reise aleneÅh det hørtes deilig ut! Har reist en del alene tidligere, da gjerne ved at jeg forlenget en jobbtur slik at jeg fikk en helg i tillegg, og har bare positive erfaringer med det.
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Å reise aleneAlene på tur er veldig fint synes jeg. Det lengste jeg har reist er Australia. Da bodde jeg delvis hos familie og reiste ellers rundt alene. Man kommer lettere i kontakt med andre når man er på tur alene, synes jeg, og det kan jo være fint.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneJeg syns det høres kjempe deilig ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg liker best å reise med noen som er bra å reise sammen med, men reiser heller alene enn å reise med 95% av befolkningen. Og jeg reiser definitivt heller alene enn å ikke reise.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å reise aleneDet høres hyggelig ut og slett ikke sært. Jeg ville ikke prioritert å bruke feriedager og reisebudsjett på det selv, men jeg synes absolutt ikke det høres trist eller kjedelig eller, hva var det, "uansvarlig og einstøingaktig" (
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg hadde en gang tenkt å dra alene til Vietnam i 3 uker. Folk syntes at jeg var splitter pine gal. Så kom lillesøsteren til en venninne av meg og sa at hun alltid hadde drømt om å se Vietnam, og vi reiste sammen. Det ble en helt fantastisk tur.
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg ville likt det nesten like godt som å reise med en god venn. Det er en viss fare for at jeg hadde blitt liggende i senga på hotellrommet med en god bok, ettersom jeg er en naturlig sofagris. Men jeg ville ikke tenkt på det som stusselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Å reise aleneDet Esme sa. |
![]() |
![]() |
#15 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg har aldri vurdert det, men det høres ganske herlig ut.
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å reise aleneJeg synes det er flott å reise alene. Vil nok ikke gjøre det før jenta mi er et par år eldre (hun er to år nå), men i fremtiden ser jeg for meg at jeg drar på reise alene igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Å reise alene
Du glemte "Ta meg med!"
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Å reise aleneJeg har ikke tenkt på det. Mest fordi jeg er avhengig av å sosialisere meg + at jeg av og til er litt sjenert, så jeg er redd for å dø av ensomhet, omtrent.
![]() |
#20 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Å reise aleneOg, jeg ville mye heller reist med en god venn enn alene. Tror jeg blir for 'I' til å komme i kontakt med folk, og hadde nok tilbragt mye tid på hotellrommet.
![]() |
|
|